Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheeta juuri tajusin että meillä on aina kotona tarjottu joululaatikot foliovuoista!

Vierailija
18.12.2009 |

Äiti aina teki hirveen määrän laatikoita pakastimeen noihin foliovuokiin. Mä en ole ajatellut että ne ruuat olisi pitänyt siirtää niistä muuhun tarjoiluastiaan, niissä ne lämmitettiin uunissa.

Kun toisilla menee joulu pilalle tuollaisesta tarjoamisesta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta kun niissä ei ole mitään vikaa enkä ole huomannut joulufiiliksenkään kärsivän.

Vierailija
2/19 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostat laatikot kaupasta, sitten siirrät ne voideltuun uunivuokaan (vaikka posliiniseen), kaadat päälle kermaa, pikkuisen siirappia, muutama voinokare päälle ja kaiken hunnuksi korppujauhoja. Tunti uunissa ja vot! Kukaan ei arvaa, että et oo tikkua ristiin niiden eteen oikeasti laittanut ja kaikilla säilyy juhlamieli, kun ei oo folioita silmillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen laatikot folioon ja niissä ne myös tarjoillaan.

Vierailija
4/19 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa kaupan laatikoita..

Pakko tehdä itse allergioiden takia.

Vierailija
5/19 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakastettu joulua odottamaan ja tarjoiltu niistä paistovuoistaan. Voi meitä raukkoja :)

Vierailija
6/19 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostat laatikot kaupasta, sitten siirrät ne voideltuun uunivuokaan (vaikka posliiniseen), kaadat päälle kermaa, pikkuisen siirappia, muutama voinokare päälle ja kaiken hunnuksi korppujauhoja. Tunti uunissa ja vot! Kukaan ei arvaa, että et oo tikkua ristiin niiden eteen oikeasti laittanut ja kaikilla säilyy juhlamieli, kun ei oo folioita silmillä.

Että ihan äidiltäsi olet oppinut näin erityislaatuisen tavan! Kellekään muulle ei olisi tullut mieleenkään tehdä näin...

Haloo, kaikkihan ton tavan tietää ja tekee, jos ei itse jaksa laatikoita vääntää.

Vierailija
7/19 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja törkeästi vaan ollaan mukahienoina ja laitettuina, vaikka foliot paljastavat oikean junttimaisen luonteemme!

Vierailija
8/19 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan äidiltäsi olet oppinut näin erityislaatuisen tavan! Kellekään muulle ei olisi tullut mieleenkään tehdä näin...

Haloo, kaikkihan ton tavan tietää ja tekee, jos ei itse jaksa laatikoita vääntää.

ja nuttura tiukalla. Relaa vähän :)

Vierailija
9/19 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ketjussa tällainen kauhea totuus tuli ilmi?

Mun äiti tekee itse laatikot foliovuokiin enkä ole ikinä osannut ajatella että ne vuoat on junttimaisia :O

Vierailija
10/19 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikoita tehdään isolle porukalle ja ruokaa syödään useana päivänä. Ne tehdään valmiiksi pakkaseen ja tarjoillaan suoraan foliovuuista. Kyllähän joku ehdotti, eetä sen foliovuuan voisi laitta keraamiseen vuokaan, mutta miksi. Meillä latikot tyhjenevät kuitenkin niin nopeasti, ettei niiden oikeiden vuokien kanssa jaksa plärätä..

Vierailija
11/19 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on omatekemät laatikot, mutta raakapakastetaan foliovuoassa, paistetaan aattoaamuna ja siitä vaan pöytään! Anoppi on joskus katsonut vähän pitkään mutta ei hänkään enää jaksa välittää.

Vierailija
12/19 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mullakaan koko joulu mene pilalle yhden folion takia, mutta jos nyt voidaan puhua vähän isommassa perspektiivissa, niin itse omalla kohdallani tahtoisin jouluaterian kattaa kauniisti myös oikeisiin tarjoiluastioihin. Kaiken lisäksi maidonkin kaadan kannuun, kun on siunaantunut näitä eihän tätä käytetä kuin jouluna -astioita. Minusta on kiva juhlistaa joulua tavalla, joka on vain omasta viitseliäisyydestä kiinni. Näin pysyy joulun kustannuksetkin kurissa.

Vierailija
13/19 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot vaan tekopyhä

Vierailija
14/19 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äitisi opettanut sinua huijaamaan myös muila tavoin? Ainakin on ilmeisesti opettanut sinua menemään sieltä, mistä aita on matalin, esimerkiksi syömään einekisiä joulunakin? Hyh hyh.

Vierailija
15/19 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumorin ymmärrys.

Vierailija
16/19 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö sulla nyt totaalisesti pasmat sekaisin jos tiedät, että tuhansissa suomalaiskodeissa tänäkin jouluna syödään Saarioisten lanttu-, porkkana- ja perunalaatikkoa kermalla, voilla ja korppujauhoilla tunattuna? Alkaako hermoa kiristämään jos tiedät, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät kaikkea väännä alusta alkaen itse siihen joulupöytään? Nyt mars terästettyä glögiä juomaan, niin opit sinäkin relaamaan ja ymmärtämään, ettei tämä elämä niin vakavaa aina olekaan.

Onko äitisi opettanut sinua huijaamaan myös muila tavoin? Ainakin on ilmeisesti opettanut sinua menemään sieltä, mistä aita on matalin, esimerkiksi syömään einekisiä joulunakin? Hyh hyh.

Vierailija
17/19 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä on tavan omaksunut?

Ok sinäkin teet niin, ja sinua harmittaa, kun joku muu ottaa siitä kunnian. Get over it.

Vierailija
18/19 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana jouluntunnelma.. tunnen itseni lapseksi jälleen :) Joulupöytä notkuu erilaisia herkkuja, itsetehtyjä laatikoita nam.. ja kyllä, foliovuoissa :D

Vierailija
19/19 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän