Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YÖKS! Kaveri antoi lapselleen vettä juotavaksi WC:n hanasta!!

Vierailija
18.12.2009 |

Oltiin kylässä ja kaverin 4v valitti janoaan.

Oltiin just silloin talon yläkerrassa, jossa on vessa, mutta ei keittiötä (se on alhaalla).

No mitä tekikään kaveri - laittoi vettä hammasmukiin vessassa!

Yäk! Eikö sen verran jaksanut, että olisi mennyt sinne keittiöön!

Kommentit (171)

Vierailija
121/171 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2009 klo 12:06"]

Sehän purskutetaan ja sylkästään pois.

[/quote]Ei hyvänen aika - kaikkea sitä saa lukea, kun vanhaksi elää. Tää maailma alkaa olla täynnä peloittavan yksinkertaisia ihmisiä.

Vierailija
122/171 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hyvää päivää..luuleeko joku et vettä tulee eri paikoista..samaa vettä se on mitä tulee paskapyttyyn ja hanaan..oli se hana sit missä vaan..nyt lopettaa ton turhan häsäämisen..elämässä on tärkeempääkin mietittävää..terv, mannemummo :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/171 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on käsikakkaaja..hän on henkeen ja vereen käsikakkaaja, niin voimakkaasti että harjoittaa sitä vaikka olisi millainen ripuli.

Aloittajalla on tapana pestä pikkuapinansa paskainen perse tökköttelemällä sen persereikää edes taas hanan ympäri.

Aluksi en tajunnut tavassani juodan vessan hanasta, mitään outoa, mutta nyt tarkemmin mietittyäni, en enää ainakaan kylässä aio juoda vessasta, koska en voi tietää onko siellä käynyt aloittajan kaltainen henkilö.

Vierailija
124/171 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2009 klo 14:33"]Mun lapset haluaa yhtenään janojuomaa, enkä ehdi koko ajan heitä palvelemaan. Siispä jokaisella lapsella on vessan pöydällä oma muovinen juomakuppi ja ottavat itse janojuomansa hanasta. kätevää. Keittiöstä eivät voi ottaa, kun eivät yletä hanaan.

[/quote]

Meillä ihan sama juttu!

Vierailija
125/171 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaaaaa, ihana ketju! Nauraa käkätän täällä ääneen, niin että perhe ihmettelee, mikä äitiä vaivaa :)

Vierailija
126/171 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:46"]

Hahahaaaaa, ihana ketju! Nauraa käkätän täällä ääneen, niin että perhe ihmettelee, mikä äitiä vaivaa :)

[/quote]

VANHA ketju.

Vierailija
127/171 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön ja WC:n lavuaarin altaan välillä on usein suora putki, varsinkin jos nämä huoneet ovat lähekkäin. Terveisiä LVI-alalta. Kylmävesi tulee yleensä vain yhtä putkilinjaa pitkin, harvassa on tapaukset, että olisi useampi. Vessan vettä ei todellakaan oteta eri putkista. 

Vierailija
128/171 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele ap kun me pestiin mökillä astiat järvessä. Still alive.

Vierailija
129/171 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös ulkona puutarhaletkusta vettä?

Annatteko lastenkin juoda?

Vierailija
130/171 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama on että saunan hanasta otettua vettä ei saa myöskään juoda vaan on käytävä märillä jaloilla keittiöstä hakemassa juomakelpoista vettä... Älytöntä mutta toisaalta jos on määritelty tietyt säännöt perheen sisällä niin niitä myöskin noudatetaan sillä muuten syntyy anarkia. Tunnen erään perheen jossa vedetään käsi lippaan eteisessä Mannerheimin kuvalle. Myös vieraiden tulisi tervehtiä kuvaa isänmaallisuuden merkiksi.

Vierailija
131/171 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon jos sillä hetkellä on jano ja letku kohdalla. Ja ap:lle tiedoksi, asun lapissa ja täällä saatan joskus juoda vettä jopa suoraan järvestä tai kaltiosta. Ajatella kun siihen järveen on voinu ne kalatkin kakkia.

Vierailija
132/171 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon jos sillä hetkellä on jano ja letku kohdalla. Ja ap:lle tiedoksi, asun lapissa ja täällä saatan joskus juoda vettä jopa suoraan järvestä tai kaltiosta. Ajatella kun siihen järveen on voinu ne kalatkin kakkia.

Täällä myös toinen lappilainen. Tämä palsta on kulla poka hauska :D

Vierailija
133/171 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minä opin jo lapsena juomaan sitä vettä, joka tuli navetan vesiletkusta. Siitä piti juoda vaan taitavasti, ettei suu koskettanut letkua! Eli minun äiti antoi samaa juomavettä kun lehmillekin. Ja navetan lattioitakin pestiin sillä vedellä.

Vierailija
134/171 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös toinen lappilainen. Tämä palsta on kulla poka hauska :D

pitkään aikaan.

Ja ap:lle vielä, saatamme talvella myös kelkkaretkillämme sulattaa lunta että saa kahvit keitettyä nokipannussa. Mitäs jos siihen lumeen oli vaikka hiiri pissiny ja sitä ei kukaan huomannut. Saati kuinka puhdas se aito oikea mettä nokipannu onkaan, ei ole mikään perkeleen mokkamasteri.

Vierailija
135/171 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikka mussa on vaikka milla mitalla vikoja ja puutteita, niin en ainakaan kärsi turhista fobioista! Mä en vaan kykene ymmärtämään näitä ihme mielipiteitä siitä, miten vaikka wc:n roskis on merkki epähygieenisyydestä ja että vessan hanasta ei voi juoda, koska se on ällöä.

Mä oon aika epähygieeninen ihminen. En vain yksinkertaisesti jaksa miettiä, mitä pöpöjä nyt sattuu missäkin olemaan. Mä pussailen koiraa suulle ja annan sen tulla sänkyyn. En pese käsiäni turhaan, en edes voi, koska ne aukeaa heti. Nautin kuitenkin puhtaudesta ja raikkaudesta, vaikka en todellakaan esim. käy suihkussa joka päivä (ennen kävin, mutta nyt kun olosuhteiden pakosta en voi, olen ihan tyytyväinen). Kuitenkaan mulla epähygieenisyydestä huolimatta (vai sen takia?) ei ole juuri koskaan flunssia tai muitakaan tartuntatauteja, ei edes silloin, kun tein päiväkotisijaisuuksia, ja mulla saattoi olla kolmekin eri työpaikkaa viikossa.

Ai niin, mun täytyy tunnustaa, että yks fobianpoikanen mulla taitaa olla: kammoan ehkä hieman bakteerikammoisia. Mun mielestä pöpökammoiset on neuroottisia, ja se jotenkin hermostuttaa mua.

Vierailija
136/171 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki suihkutellaan me aikuiset joka päivä ja lapsetkin 2-3 päivän välein vähintään. Käsien pesulla ei niin väliä ja saa syödä ruokaa vaikka lattialta, joka sekin on viimeksi pesty varmaan alkusyksystä.

Ollaan muuten tervettä sakkia. Ei ole edes allergioita.

Vierailija
137/171 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki suihkutellaan me aikuiset joka päivä ja lapsetkin 2-3 päivän välein vähintään. Käsien pesulla ei niin väliä ja saa syödä ruokaa vaikka lattialta, joka sekin on viimeksi pesty varmaan alkusyksystä.

Ollaan muuten tervettä sakkia. Ei ole edes allergioita.

Isoäitini (on jo ollut yli 30 vuotta kuolleena) aina sanoi, että lasten pitää syödä pikkulusikallinen hiekkaa päivässä, niin pysyvät terveempinä. Nythän on jo asiantuntijatkin alkaneet olla mummovainaan kanssa samaa mieltä. Liika hygieenisyys on pahasta.

http://ohjelmaopas.yle.fi/artikkelit/tiede/tiede-blogit/tutkiva-juttu/k…

(en tiedä näkyykö enää ohjelma ylellä, mutta oli ihan hauskaa katsottavaa)

Vierailija
138/171 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun lapsi vähänkin kannattelee itseään ja istuu niin käyn ensimmäisenä viemässä istumaan sen pottupeltoon, että saa sieltä syödä madot ja männynkävyt että tulee vastustuskykyä.

Itse olen todella allerginen ihminen, enkä halua että lapsi joutuu elämään samanlaista elämää lääkkeiden kanssa kuin minä. Niin siis lapseni ei ole vielä syntynyt. Rv 25+4

Vierailija
139/171 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että keittiön hanasta lasketaan huomattavasti enemmän tulikuumaa vettä, joka pitää myös hanan puhtaampana.

Kohta se kivitys alkaa...

Vierailija
140/171 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa vettähän tuo on vessan ja keittiön hanasta otettuna, missä siis on ongelma?

Hammasmukissako?

Ei voi olla - sillähän kurlataan ja huuhdellaan ensimmäiseksi aamulla ja viimeiseksi illalla - eli ei kai tuokaan ole saastunut.

Taitaa olla koko aloitus vitsiä. Toviottavasti. Sillä jos ei ole, niin pelottaa - onko tuollaisilla ihmisillä lapsia? Siis ap:llä. Toivottavasti ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi