Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaatii muuttamaan kylmään, vanhaan ok-taloon

Vierailija
18.12.2009 |

Olen n. vuoden tapaillut miestä, joka haluaisi meidän nyt muuttavan yhteen. Sanoin, että sopii hyvin, koska muutat meille?

Olin jotenkin ajatellut, että mies muuttaa meidän lähes uuteen asuntoon. Mies itse asuu vanhassa ok-talossa, jota vähitellen rempannut.

No, mies oli ihan hölmistynyt ja sanoi, että hän ei tule ikinä muuttamaan talostaan mihinkään vaan minun pitäisi lapsen kanssa muuttaa sinne.

Talo on lapsiperheelle liian pieni, lapselle ei olisi omaa huonetta eikä muutenkaan tilaa hänen tavaroilleen. Lisäksi talo on kylmä - talvisaikaan en ole siellä muutenkaan käynyt. Mies kuulemma säästää sähköä, lämmittää puilla - ja kovilla pakkasilla talo kylmenee työpäivän aikana. Lisäksi vesivaraaja on niin pieni, että ei riitä kunnolla edes yhden ihmisen suihkuun.

Jotenkin outoa. Hyvin alkanut suhde kaatunee nyt tähän?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin jo naimisissakin ennen kuin eteen tuli sellainen tilaisuus kämpän suhteen, mikä kelpasi molemmilla. Sitä ennen kun kumpikin asui ihan oman työpaikan kyljessä, niin ei ollut haluja muuttaa kauemmas. Kummallakin oli vielä todella halpa asuntokin, joten rahasyistä ei varsinkaan tarvinut muuttaa.

Meillä ei kuitenkaan ollut välimatkaa paljon kämppien välillä, joten ihan hyvä oli asua erilläänkin. Mulla oli kämpän suhteen omat vaatimuskeni ja miehellä omansa. Sitten se molemmille kelpaava vapautui, jolloin muutettiin yhteen.

Eli miksi pitäisi hätäillä, jos nyt olette kumpikin tyytyväinen omaan kämppäänne.

Vierailija
22/30 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se 60litranen varaaja on ihan riittävä, ihme lotrausta jos ei se riitä edes yhden ihmisen peseytymiseen... Meillä on 80litranen varaaja ja 7henkinen perhe. Koskaan ei ole lämmin vesi loppunu kesken.

Taloa voi lämmittää niinkin että hankkii öljytäytteisen sähköpatterit joka huoneeseen, säätää ne johonkin 18 asteeseen ja lämmittää sitten lisäksi puulla. Sähkölasku ei siitä paljoa kasva, mutta talo pysyy mukavammin kuivana eikä kuiva talo tunnu niin kylmältä kuin kostea talo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kuulemma ollut niin pitkään yksin, että haluaa nyt naisen, jonka kanssa voi asua yhdessä. Kun ehdotin myös tuota toistaiseksi omissa kodeissa asumista, välimatkaa kuitenkin vain 15 min autolla.

Tuokin on havahduttanut minut miehen joustamattomuuteen. Hänelle olisi nyt hyvä, että joku asuisi hänen kanssaan. Jos ei käy, niin sitte parasta päättää suhde siihen.

Miehen talo todellakin on vain keittiö ja kaksi huonetta, joiden välistä vielä väliseinä purettu. Ullakolla kai voisi olla vielä tilaa, jos sitä remontoitaisiin. Mutta en pidä ajatuksesta, että lapsi nukkuisi yksin vetoisalla ullakolla, johon pitäisi ensin puhkaista ikkunakin...

EN ymmärrä miestä ollenkaan. Mulla asunto, jossa reilusti tilaa hänellekin. Voitais sitten etsiä yhdessä tontti ja rakentaa uusi talo. Mikä ihme voi vanhassa rötiskössä olla noin ihanaa, että kökkii siellä ennemmin yksin?

Mies tosin itse sanoi, että kai hänen pitää etsiä nainen, joka niin ihastuu taloon, että siitä tulee heidän yhteinen juttu. Ihan vapaasti sitten vaan...

Vierailija
24/30 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...riittää lähinnä jossain työmaakopissa käsienpesuun.

Vierailija
25/30 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sen uudella naisella ei ole lapsia ja ne asuu jo yhdessä :D

kuulostaa ihan Jarilta...

Vierailija
26/30 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna etsiä se nainen. Nähtävästi säkin olet vain materiaa, ja tulet vasta talon jälkeen. Ensin ajattelin, että annat ajan kulua, erillään asuen, että jospa se mies alkaisi haluta tehdä jotain sun eteen, mutta koskapa mies on sut jo asettanut tilanteeseen "ota tai jätä", niin neuvon että anna sen etsiä uusi.

Vierailija
27/30 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilmeisesti haluaa muuttaa yhteenkin vain rahan takia? Sä maksaisit sitten osan hänenkin kuluistaan..

Vierailija
28/30 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääliö hän on? Kenkää nyt heti moiselle saiturille. Palelkoon murjussaan yksin.

Vierailija
29/30 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa tuollaisen ihme luolamiehen kanssa, siis omakotitalorunkkarin. Kauhea läävä, siis ihan siistiä siellä oli, mutta kylmä ja pieni rintamamiestalo. Asuin siellä jonkin aikaa hänen kanssaan...mutta en kauaa.

Vierailija
30/30 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sairaan pihi ja helvettiä on sellaisen kanssa elää. Montako talvea jaksat paleltua ja piheys on sairaus, joka yleensä vaan pahenee.

Älä vaan luovu asunnostasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme