Kenen muun mielestä Markku Laamanen on yliarvostettu?
Sai mielestäni ihan liian nopeasti levytyssopimuksen, ei ole vielä tarpeeksi hyvä artisti. Eikä hän vaikuta muutenkaan mitenkään symppikseltä, käyttäytyi sen verran huonosti finaalissa. Oikeastikohan ihmiset ryntäävät ostamaan hänen musiikkiaan? Itse en kuuntelisi edes ilmaiseksi...anteeksi ilkeys ;-).
Kommentit (12)
Ihan tavallinen tuppurainen, joka osaa vähän laulaa.
Kohtuullisen hyvä laulaja, mutta ei mitään mitä ei olisi jo nähty ja tunnepuolella tulkintansa jättävät ihan kylmäksi.
Vai ylimainostetaanko? Yliarvostaako hän itse itseään? En mä ainakaan ole törmännyt suureen fanitukseen, ja tosiaan konserttikin peruttiin.
ei oo miun maun mukkaa tuo tyyppi kyl.
ääni ok, ääntäminen tekee laulusta karmeaa. Karisma = 0
Tai sitten on yliarvostanut itse itsensä! Nyt jouluostoksia tehdessä ja kauppoja kierrellessä, katsoin levyhyllyt myös läpi, koska etsin siskolleni lahjaa. Markun levyt nököttivät hyllyssä, eipä ole hänen levyjään ostettu. Enkä yhtään ihmettele, on keskivertoa huonompi karaokelaulaja!
Vetoaa ehkä säälipisteillä mummoihin. Ja en tiedä teidän mummoista, mutta minun ei osta cd-levyjä vaan kuuntelee edelleen vanhoja vinyylejä.
en ymmärrä miten ne tuomaritkin itki liikutuksesta.
Suomen Susan Boyle. Resurssit ei riitä edes siihen.
Taisi olla tuotantoyhtiön yritys saada siitä Suomen Susan Boyle. Persiilleen meni...
näköinen ja apukoulutasoisella englannilla uliseva oksettava mies! Susan Boyle sentään osasi laulaa.
Tampereella sen konsertti jouduttiin perumaan... Näin sen finaalissa kerran eikä mun mielestä ollut mitenkään erikoinen ja vielä se mussutus kisan jälkeen niin evvk. Oikeitakin laulajia on joita kuunnella ja myös katsella ;-)