Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen muun mielestä Markku Laamanen on yliarvostettu?

Vierailija
17.12.2009 |

Sai mielestäni ihan liian nopeasti levytyssopimuksen, ei ole vielä tarpeeksi hyvä artisti. Eikä hän vaikuta muutenkaan mitenkään symppikseltä, käyttäytyi sen verran huonosti finaalissa. Oikeastikohan ihmiset ryntäävät ostamaan hänen musiikkiaan? Itse en kuuntelisi edes ilmaiseksi...anteeksi ilkeys ;-).

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella sen konsertti jouduttiin perumaan... Näin sen finaalissa kerran eikä mun mielestä ollut mitenkään erikoinen ja vielä se mussutus kisan jälkeen niin evvk. Oikeitakin laulajia on joita kuunnella ja myös katsella ;-)

Vierailija
2/12 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen tuppurainen, joka osaa vähän laulaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuullisen hyvä laulaja, mutta ei mitään mitä ei olisi jo nähty ja tunnepuolella tulkintansa jättävät ihan kylmäksi.

Vierailija
4/12 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ylimainostetaanko? Yliarvostaako hän itse itseään? En mä ainakaan ole törmännyt suureen fanitukseen, ja tosiaan konserttikin peruttiin.

Vierailija
5/12 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo miun maun mukkaa tuo tyyppi kyl.

Vierailija
6/12 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääni ok, ääntäminen tekee laulusta karmeaa. Karisma = 0

Vierailija
7/12 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten on yliarvostanut itse itsensä! Nyt jouluostoksia tehdessä ja kauppoja kierrellessä, katsoin levyhyllyt myös läpi, koska etsin siskolleni lahjaa. Markun levyt nököttivät hyllyssä, eipä ole hänen levyjään ostettu. Enkä yhtään ihmettele, on keskivertoa huonompi karaokelaulaja!

Vierailija
8/12 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetoaa ehkä säälipisteillä mummoihin. Ja en tiedä teidän mummoista, mutta minun ei osta cd-levyjä vaan kuuntelee edelleen vanhoja vinyylejä.

Vierailija
9/12 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miten ne tuomaritkin itki liikutuksesta.

Vierailija
10/12 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Susan Boyle. Resurssit ei riitä edes siihen.

Vierailija
11/12 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla tuotantoyhtiön yritys saada siitä Suomen Susan Boyle. Persiilleen meni...

Vierailija
12/12 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköinen ja apukoulutasoisella englannilla uliseva oksettava mies! Susan Boyle sentään osasi laulaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi