Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

erotako?

Vierailija
17.12.2009 |

Meillä tällainen tilanne,Mies ilmoitti muutama päivä sitten ettei tiedä rakastaako minua enää. Yhteistä taivalta on takana kohta kymmennen vuotta ja kolme pientä lasta.Ei kuulemma tiedä mitä haluaa.

Kotona todella ahdistavaa.

Sekava olo,en tiedä miten tulisi toimia, lähteäkö vai jäädäkö...

Onko kellään vastaavia kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöydälle. Jos mies ei rakasta, ei usko rakkauden enää tulevan ja haluaa eron, niin eihän siinä sitten vaihtoehtoja ole. Kun ihminen parisuhteessa tuollaisen tuo esille, niin kyllä se mietitty on. Tietysti kannattaa hiukan varmistella, mutta turha siinä on väkisin roikkua. Kyllä näitä eroja on nähty, joissa toinen ei vaan suostu tajuamaan ja toinen yrittää kypsyttää väkisin. Ei toista vaan voi pakottaa.

Vierailija
2/7 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualla, jotta saa mietittyä asioita tarpeeksi. Tiedän miten koskettaa jättää toinen rauhaa, kun haluaisi roikkua hänessä kuin takiainen. Jos jatkatte samaan malliin kuin tähänkin asti ettekä käsittele tunteita niin tulevaisuus on katkeruutta ja riitoja täynnä. Tiedän kokemuksesta. Meillä oli 7v yhdessäolo takana ja mies yks kaks ilmoitti ettei rakasta minua ja hän tapailee jotain toista. Shokki. Mutta parin vuoden vaikean ajan jälkeen meillä on mennyt nyt ihan loistavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä ole sulle kun riesaa.

Vierailija
4/7 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten on ajatellut tuon lastenhoidon järjestää, ottaako lapset luokseen joka toinen viikko ja mihin on ajatellut muuttavansa. Että miten hoidatte käytännön asiat lasten suhteen. Ehkä saa siitä jotain konkreettista ajattelemisen aihetta ilman että pitää jotain rakkautta tai sen puutetta miettiä. Hyi että sylettää tollaset miehet. Missä on niiden selkäranka, moraalinen vastuu siitä, että on yhdessä perhe perustettu ja aikanaan luvattu tahtoa ne vastoinkäymisetkin kokea.

Vierailija
5/7 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenhän kuullu lähteä ei sun

Vierailija
6/7 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi suhde? Älä sinä kuitenkaan lähde minnekään, mies lähtee jos siltä tuntuu. Roikkua ei kannata, todennäköisesti ymmärtää mitä menettää, kun aikaa kuluu.

Vierailija
7/7 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies myös sanoi, että hänen tunteensa muuttuneet menneiden vastoinkäymisten ja vähäisen yhteisen ajan vuoksi. Halusi muuttaa erilleen miettimään. Nyt 5 kk jälkeen totesi, että haluaa eron.

Mun pitäis vaan tajuta, että hän ei halua enää. Mutta miten se on mahdollista takoa päähän? 10 vuotta yhdessä, olen luottanut mieheen täysin ja kuvitellut hänen olevan sitoutunut liittoomme ja perheeseeni. Miten mun pitäis yhtäkkiä hyväksyä, että se on ohi?