Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko ajokortti maksaa jos itse opettaa? Voiko ajokortin hankkia

Vierailija
17.12.2009 |

osamaksulla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun isäni opetti. Sis. kaikki kulut paitsi osan bensoista..Maksoin siis isäni opetusluvan+ omat ajokortti luvat+ inssin, teorian, liukaskeliradan maksut yms..ja osan ajotuntien bensakuluista. Siis HUOMATTAVASTI halvempaa noin kun autokoululla käytynä...2. vaihe on käyty autokoululla lisäksi.

Vierailija
2/6 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 6 000 mk ja se oli ainakin 2 000 mk (jos ei enemmän) halvempi kuin autokoulussa. Meillä tuohon summaan laskettiin myös diesel-kulut sekä 2-vaihe ja liukkaan ajot, jotka suoritin autokoulussa.

Autoon ei tarvinnut apukuskin puolelle laittaa ku jarrupoljin ja ylimääräinen peili (siis semmonen lisäpeili riitti, millasia on karavaanareilla ku ajavat vaunu perässä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoi että maksut yhteensä olivat noin 300€ ja että jos itse ei olisi opettanut olisi tullut maksamaan 1500-1600

Vierailija
4/6 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ajokortiton opettaa itseään? aika paha yhtälö...

Vaikkapa autokoulujen sivuihin tutustut, saattaapi olla tai suattaapi olla olemattakin maksutiedot.

Vierailija
5/6 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosin aika pienellä välillä... aika paljon tosin sain siirrellä niiden eräpäiviä yms... kuulemma paljon halvempaa jos joku opettaa itse, mutta toki sit siihen tarvii sellasen auton mihin voi asentaa ne kytkimet ja jarrut pelkääjän paikalle...

Vierailija
6/6 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse opettaen tuli maksamaan opetus vuonna 2006 1200€ sisältäen kaiken polkimista, kirjoista, ajotunneista, inssistä, kuvista, ajokortista lähtien

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä