Teetkö mitään kahdestaan oman äitisi kanssa?
Tulin tuossa aiempaa ketjua lukiessani ajatelleeksi, etten ole tehnyt oman äitini kanssa oikeastaan ikinä mitään kahdestaan! Tai ainakaan niin, että muistaisin...Meitä oli neljä sisarusta ja aina oli vähintään yksi sisarus mukana,jos käytiin vaikka kaupassa, marjassa tai naapurissa.
Aikuisenakaan äitini ei ole kertaakaan käynyt yksin luonani tai käynyt edes kävelemssä kahdestaan kanssani. Isä, tätini tai joku sisaruksistani on aina mukana. Varsinkin aikuisena olisin usein kaivannut äitiä vierelleni. Ihan yksin.
Kommentit (5)
sain äidin kanssa olla kahdestaankin.
Nykyäänkin kun käymme mieheni kanssa vanhempieni luona niin käydään ulkoiluttamassa kahdestaan koiria ja jutellaan ihan avoimesti kaikesta.
Itselläni ei ole äidin kans mitään salaisuuksia ja oikeestaan mahtavaa että pystyy juttelemaan äidille niin ikävistä kuin hauskoista asioista kun tiedän ettei hän niitä mene kertomaan eteenpäin edes isälle.
On toki totta ettei äiti töiden takia ole käynyt meidän luona kuin kerran kahdessa vuodessa ja se on tympeää, mutta muuten kun näemme niin vietämme aikaa myös kaksin
Mutta olen ainoa lapsi joten hänen ollessaan elossa teimme paljonkin asioita kahdestaan.
Nyt olis tarkoitus lähteä joululahja-ostoksille huomenna. Tehdään myös yhdessä asioita, esim. äiti silittää verhot ja minä laitan ne ikkunaan tai vaikka ruokaa, silloin kyllä paikalla voi olla muitakin ihmisiä. Niin ja kesällä poimitaan mun marjapuskista marjat, yleensä äidin kanssa kahden.
Olisi kyllä ihanaa joskus tehdä jotain kahdestaan, mutta vähintään isäni on aina mukana. Näin on aina valitettavasti ollut. Vanhempani ovat jo eläkkeellä, ovat yli 60v.
nykyään paikalla on myös minun lapseni. Joskus tulee käytyä kaupassa yhdessä, mutta ei oikeastaan muuta.
Tekemisen sijaan me puhumme paljon. Mutta silloinkin lapset ovat jossain lähimaastossa.