Veroprosenttini on 2. Pistääkö joku paremmaksi?
Oho, tulipa oltua vahingossa ihan runollinen. :) Mutta tosiaan, onko jollakulla pienempi veroprosentti? Minä olin luullut, ettei edes noin pieniä voi olla olemassakaan.
Kommentit (12)
niin luuletko monenkin haluavan pistää paremmaksi??
Olin verottomalla apurahalla eli en täysin tuloton, mutta hyivn pienituloinen kylläkin.
ja kk-tuloni ovat 2500 eur. Pieni prosentti loppuvuodelle selittyi sillä että lasketin verokorttiin silloin kotitalousvähennyksen maksimäärän.
Hän on saanut kaikenmaailman vähennyksiä sairastelujen takia..
fanny
Lasketutin loppuvuodeksi uuden kun tuli rempattua taloa (sekä käy siivooja), yleensä on ollut veroprossa n. 8% jos olen laskettanut vain siivouskulut mukaan, tulot vähän päälle pari tonnia/kk.
niin on koko ensi vuodeksi noin. jos ei olis lyhennetty asuntolainaa olis veroprossa varmaan 7
viime vuonna n. 2700 euroa. Sen verran oli siis huomioitu prosenttia laskettaessa. Vuosituloiksi oli laskettu 13 000 euroa. Niin paljoa en kyllä tänä vuonna tienaa, sillä olen vanhempainlomalla ja kohta jään kotihoidontuen varaan.
Tilasin meidän au pairille verokortin, 1 %...
Mutta sitten tulot lisääntyi ja prosentiksi tuli 9. En tiedä vielä, mikä se on tänä vuonna.