Lue keskustelun säännöt.
Työhaastatteluun pukeutuminen kun nämä säät ovat tällaiset?
16.12.2009 |
Minulla on perjantaina työhaastattelu ja mietin pukeutumista kun on paljon pakkasta... Edustava asu pitäisi olla, mutta miten olla edustava kun pitää laittaa pitkikset, housut, villasukat, villatakki, paita, aluspaita, toppatakki, talvisaappaat, pipo ja hanskat???? Päällysvaatteet jäävät tietysti naulakkoon, mutta mites nuo saappaat ja muut vällyt? Hiuksetkin menee liiskaan pipon alla, eikä siihen pikainen kampaaminen auta! Taksilla voisi tietysti mennä, mutta kun jään haastiksen jälkeen jouluostoksille, niin siksikin pitää olla lämmintä päällä.
Kommentit (24)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja olen pohdiskellut samoja asioita. Ajattelin laittaa jakun ja housut, ja koska minulla ei ole siistejä toppakenkiä, niin laitan ihan tavalliset syyskorkkarit. Luulen, etten kuole kylmyyteen, vaikka muutama sata metri tarvitsee kävellä niillä. Suorien housujen alle on pakko laittaa pitkät kalsarit, ja takkina saa toimia villakangastakki. Katsotaan, miten tarkenen.. kotia ajattelin tulla bussilla, siellähän on kuitenkin ihan lämmin.
Tukkaongelma on minullakin. Kampaus menee väistämättä piloille pipon alla, joten varmaan täytyy laittaa korvaläpät..
Onnea kaikille haastatteluun!!!