Neuvoja nyt! Mitä ruokaa huomisille vieraille?
Vieraat vähän yli 30+. Lasagnea ajattelin muuta en keksi, tulisiko joku kiva ruoka mieleen?
Kommentit (14)
vai näpräätkö itse lasagnen? Mua nolottais emännän puolesta jos kylässä tarjottais lasagnea.
vai näpräätkö itse lasagnen? Mua nolottais emännän puolesta jos kylässä tarjottais lasagnea.
Mahtaa kyllä olla kaameaaa :-/
ja jälkäriksi kahvit ja vaikka puolukkarahkaa
Oltiin miehen kanssa tosi tyytyväisiä.
että mitä tahansa, minkä tiedät tekeväsi hyvin - emännän/isännän bravuuri maistuu aina. Jos se on tuo lasagne, niin sehän on ihan hyvä.
Uusia reseptejä en välttämättä lähtisi kokeilemaan juuri kun on vieraita tulossa. Ellet sitten ole niin hyvä kokki, että tiedät tekeväsi hyvää sapuskasta kuin sapuskasta.
Itse tarjosin lihapataa eilen, ihan vaan siksi että osaan pataruoat parhaiten :). Olkoon kuinka vaan "junttia" muiden mielestä!
Itse laittaisin vuohenjuustosalaattia alkuun, lammaspataa rakuunaporkkanoiden ja pilahvin kanssa pääruoaksi ja jälkiruoaksi vaikka jotain marjajäädykettä tai sorbettia.
Meillä on vieraille yleensä chili con carnea, pastaa, raclettea tai tortilloja - nyt taisi sitten selvitä, miksi kaikki ovat aina olleet niin hiljaisia, ovat varmaan hävenneet puolestani koko illan:-(
... mutta eihän tuo mitään, me tykätään:-D
lohilaatikkoa, aivan ihanaa, suosittelen!
lasagne kuulostaa hyvältä, siihen hyvä salaatti, tuore patonki ja hyvä viini. Meillä saavat vieraat fondueta, se on kiva tapa syödä ja viettää iltaa.
vuohenjuusto ja lammas ei tod oo kaikkien mielee... harvojen suomalaisten oikeastaan
ihanan kevyttä ja tavallista näiden joulu- ja uudenvuoden ruokien välissä!
Lasagne käy myös mainiosti, kun muu eväs on sitten kevyttä
tarjoa kinkkua, porkkana- ja lanttulaatikkoa sekä karjalanpaistia. =0) Ota kamera hollille ja ikuista ilmeet.