Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmville-pelistä

Vierailija
16.12.2009 |

Mulla on olosuhteitten pakosta ollut viime viikkoina aikaa, ja olen ruvennut pelaamaan Farmvilleä Facebookissa. Aika koukuttava peli, ja kiva miettiä, miten pääsis eteenpäin:)

Ongelmana on, että tarvisin lisää naapureita saadakseni tiettyjä juttuja, mutta kavereistani harva pelaa. Osa on myös aiemmin pelannut ja nyt kai lopettanut, eikä hyväksy naapurikseen... Mikseihän? Eihän niitten tarvi siltikään siellä käydä, enkä lähetä mitään lahjoja, jos huomaan, että joku ei pelaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt viikon verran pelannut farmvilleä ja olen tasolla 19. Aika monta kertaa päivässä olen käynyt siellä kuokkimassa mutta nyt kun palsta on jo isompi ja homman on saanut pyörimään niin olen aalkanut kikkailemaan. eli laittamaan tilaa kivannäköiseksi ja viljelen pitempiaikaisia kasveja. =o)

Vierailija
22/28 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa? ja löytyisikö jostain suomalaisia naapureita? kun tuolla farmville foorumilla tuppaa olemaan ulkomaalaisia kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pääsisin Farmvillessä eteenpäin. Nytkin alkaa olla aika tylsää 26 levelillä.

Vierailija
24/28 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelikavereita saa netistä kun googlaat vaan niin eri palsoilta,myös täältä, ja farmvillessä on oma sivunsa.mullakin on jo yli 50 pelikaveria ja olen nyt tasolla 44:)niin ja ikää on jo kohta 46 ja mulla on paljon vanhempiakin farmarareita ja kanadasta astikin on.laitoin pelikareti nimellä uuden ystävä jutun ja siihen niin että ne näkee vaan mun farmville jutut ei keskusteluja yms jos en erikseen hyväksy niitä.ja se on helppo sit kun tulee lisää pelikavereita samalla kun hyväksyy pelikavreikseen niin siirtää siinä jo pelikaverit listalle.

Vierailija
25/28 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli joka on kohta 47 vuotias pelaaja

Vierailija
26/28 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkevät ne farmville ilmoitukset mutta ei kuvia, tilapäivitykiä ym?

Vierailija
27/28 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä tasolla olette?

Vierailija
28/28 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kyselen.. Ei naapureita, entä setelit? Miten tota lannoitetta käytetään ku on ihan täydet? Reilu viikon pelannu ja tasolla 10. Kiva peli :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän