Auttakaa hajuvesipulmassa!
Haluaisin joululahjaksi uuden tuoksun, mutta hyvän löytäminen on kamalan vaikeaa! Käytän tällä hetkellä Escadan Magnetismia, mistä tykkään tosi paljon.
Tykkään mausteisista ja 'syvistä' tuoksuista, en niinkään raikkaista (varsinkaan talviaikaan) ja keveistä.
Hugo Bossin Deep Red on toinen 'oikea' tuoksu mitä mulla on ollut.
Kävin tänään haistelemassa ja ainoat mistä yhtään pidin, oli Lancomen Hypnose Senses ja saman merkin Magnifique. Mitkä tuoksut olisivat yhtään ton tyylisiä? Magnifiquekin oli ehkä vähän turhan vahva, mutta siitä tuli sellainen fiilis, että muuttuu iholla paljon paremmaksi (kuten toi Magnetismkin).
Miehellekin pitäisi ostaa joku tuoksu. Olisin ostanut Escadan Airin (miehellä ollut se dödö ja tuoksu muuttuu ihan taivaalliseksi miehen iholla), mutta sitä ei löydy mistään.
Suurin osa tuoksuista haisee saippualle tai on ns. limalatinotuoksuja. Haluaisin miehekkään ja tyylikkään tuoksun.
YSL:n La nuit de l'homme vaikutti aika hyvältä, vaikka olikin aika vahva.
Kommentit (6)
Prada-tendre. Itse olen erittäin tykästynyt myöskin mausteisiin ja syviin tuoksuihin ja tämä on juuri sellainen.
Lancomen Tresor, äippä on ihan hulluna tuohon. On sellainen aika voimakas ja syvä, mutta silleen pehmeellä tavalla :)
Carolina Herreran 212 Sexy on kanssa ihana, oon itse käyttänyt ns. iltatuoksuna.
Escadan Incredible Me on juuri nyt käytössä, on sellanen pehmeä ja mies on tuoksuun ihan hulluna. :)
Yks sellanen pehmee, naisellinen, mutta ei niin kauheen voimakas on Calvin Kleinin ONE.
Omalle miehelle oon ostanu Giorgio Armanin Aqua di Gion, Calvin Kleinin Menin ja suihkugeelinä on nyt joku Chanelin Homme Sport, ihan taivaallinen!
Toivottavasti löydät jonkun kivan!
Sillä on Bossin sellanen pyöree pullo, en muista muuten merkkiä, mut Boss tosiaan ja hopean värinen pyöreä pullo, jossa joku oranssi raita keskellä. Aivan ihana tuoksu!
pöydällä itseasiassa 5 min sitten ja siinä oli hajuvesinäyte. a scent by issey miyake. UUUH. Voimakas tuoksu, mutta en meinannut päästä irti nuuhkuttamasta sitä näytettä. Nainen joka käyttää tätä tuoksua vetää minulta jalat alta hetkessä, vaikka aviossa olenkin. Pitää vaimolle tuota huomenna esitellä.
Guerlainin.