Työkaverini loukkasi minua
..olin viikonloppuna istumassa iltaa työkaverini kanssa ja hän loukkasi minua todella ikävällä tavalla.
En oikein osannut sanoa asiaan mitään siinä tilanteessa vaan oikeastaan tajusin vasta seuraavana aamuna hänen tekonsa/sanojensa merkityksen.
Olen nyt pitänyt matalaa profiilia työkaverini kanssa eli puhunut vain pakolliset, mutta pitäisikö minun vanhempana sanoa tuosta loukkauksesta vai odottaa, että hän tulee kysymään asiasta.
Työkaverini varmasti ymmärtää tehneensä väärin...
Kommentit (5)
niin me ehkä osaamme suhteuttaa asian oikeisiin mittasuhteisiin.
teolla ei sinänsä ole merkitystä, mutta sillä on, että minä todella pahoitin siitä mieleni.
Voin toki ottaa asian puheeksi, mutta pelkään, että rupean itkemään ja saan jonkun megaraivarin.
Tuntuu että en ole vielä valmis ottamaan asiaa puheeksi - sattuu liikaa.
Asiat kannattaa käsitellä aika pian tai sitten jättää käsittelemättä. Jos palaat viikon takaisiin juttuihin, olet jo naurettava. reippaasti vaan sanomaan, että sinusta tuntuu pahalta. asia pois päiväjärjestyksestä. Puhumalla asiat selviää.
hengitä hetki ja katso peiliin. oletkohan sittenkin ollut liian herkkänahkainen?
jos kerran asia sua vaivaa, niin ota se puheeksi. et voi olettaa sun duunikaverisi aatoksista muuten yhtikäs mitään.