"Se Oikea" onko joku löytänyt?
Kommentit (10)
Yhdessä 14 vuotta, 3 lasta.
Sielunkumppanuus.
Emme kyllä ole samaa mieltä aina ja aina löytyy yllättäviä tilanteita.
Olen rakkausasioissa aika realisti. En edes uskonut että mitään yhtä oikeaa on olemassa. Enkä ole varma uskonko vieläkään. Mutta jos "sillä oikealla" tarkoitetaan ihmistä, jota rakastaa niin paljon, että on valmis antamaan itsensä täysin, vastaanottamaan toisen rakkauden, hyväksyy toisen kaikkine virheineen ja tahtoo viettää tämän kanssa loppuelämänsä, niin vastaus on kyllä. En vain voi kuvitella itselleni sopivampaa puolisoa, vaikka olemme täysin erilaisia. Tunnen häntä kohtaan suunnatonta suojelunhalua ja lempeyttä, mutta myös intohimoa, joka ei ole laantunut tippaakaan kahdeksan yhteisen vuoden aikana. Pikemminkin seksuaalinen viehtymys on kasvanut oman kypsymisen ja toisen kanssa kasvamisen myötä.
ap tarkoitti sitä "se oikea" -deittipalvelua, että onko joku löytänyt sen oikean "se oikea"-palvelimen kautta:D
Ihanaa, oon niin rakkaudesta ja onnesta sekaisin, etten tota hoksannut :D
t. 2 =taukki :)
tuntee ittensä ehkis vähä tyhymäksi ny :D
Sen siitä saa, varmaan ensimmäinen kerta IKINÄ MISSÄÄN, ku oon noin avoimesti puhunu/kirjoittanu tunteistani miestäni kohtaan! Eipä palio kannata, ainakaan jos ei ossaa lukkee...
sun kirjoitus on hyvä ja voisi olla omani, yhteisiä vuosia myöten. Kahdeksan vuotta kaksi lasta, yksi vakava kriisi, josta selvitty hienosti. Seksi harvenee, mutta paranee vuosien myötä.
voisitko ehkä kertoa, mikä kriisi? Usein sanotaan, että kriisi, mutta mulla on vaikea hahmottaa mitä sillä tarkoitetaan. Aina tulee mieleen vain pettäminen. Mitä ne muut ovat sitten? Läheisen kuolema, työttömyys, talo palaa, masennus, mt- ongelmat, velkahelvetti? Mistä kriisin tunnistaa kriisiksi? Miten eroaa vastoinkäymisestä?
sun kirjoitus on hyvä ja voisi olla omani, yhteisiä vuosia myöten. Kahdeksan vuotta kaksi lasta, yksi vakava kriisi, josta selvitty hienosti. Seksi harvenee, mutta paranee vuosien myötä.
ei ollut mitään kettuilua, vaan ihan vahinko, vaikka siltä jotenki näytti, kun oli 2 kertaa "Kuule" peräkkäisissä viesteissä :)
voisitko ehkä kertoa, mikä kriisi? Usein sanotaan, että kriisi, mutta mulla on vaikea hahmottaa mitä sillä tarkoitetaan. Aina tulee mieleen vain pettäminen. Mitä ne muut ovat sitten? Läheisen kuolema, työttömyys, talo palaa, masennus, mt- ongelmat, velkahelvetti? Mistä kriisin tunnistaa kriisiksi? Miten eroaa vastoinkäymisestä?
No en sieltä sitä oikeaa, mut city.fi-deittisivustolta kylläkin (en tiedä onko sitä enää olemassa, mut oli vuonna 2001 ihan aktiivinen ja hyvä paikka) 8 vuotta yhdessä, yksi lapsi. Kolahti heti ekoista treffeistä.
Elämä on täynnä rakkautta, iloa, ymmärrystä, välittämistä, luottamusta ja uskoa suhteeseen ?