Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan kasvissoseita (kaupan purkkeja) jäänyt ylimääräisiksi, minne voisin antaa ne?

Vierailija
15.12.2009 |

parasta ennen aikaa on reilusti jäljellä, ihan avaamattomia kaupan (Piltti, Bona jne.) purnukoita o useita, joita meidän 1 v ei syö.

Ovat jääneet kaapin perukoille, ja kun kaappeja siivosin, huomasin ne, enkä henno roskiin heittää.

Onko ketään halukasta?

Helsingissä, pohjois-laidalla sijaitsevat, ja ihan ilmaiseksi antaisin, jos joku ne noutaisi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

purkkeja 30 kpl, kasvissoseita valtaosin (4-6 kk ikäiselle tarkoitettuja), jokunen hedelmäsosekin (n.5 kpl) joukossa.

En siis oleta kenenkään parin hassun purkin vuoksi vaivautuvan.

Haluaako joku?

Ei oo provo, ihan tosissani olen ;)

Vierailija
2/3 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähitellen käyttänyt vauvan kasvissoseet lihapullissa, kasvispihveissä, pataruuissa ja kastikkeissa.

Hedelmäsoseet on syöty jogurtin kanssa tai pelkältään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinkuin jo neuvottiin, lisää ruokien sekaan. Siellä menevät ihen kenelle vain. Mä tein viime talvena kohti sillään päivämäärälähestyvistä velleitä pannaria koko isolle perheelle ja hyvää oli. Kakkuun laitan usein mangososetta.

Nämä hillot (merja- ja hedelmäsoseet) käy vaikka jatskin kanssa, puuron päällä, jogurtissa... Eivät itsessään ole makeita, jos makeutta haluaa,ainahan voi lisätä vaikka sokeria.

Lihapullat, niihin uppoaa varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan