Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemmeko outo perhe?

Vierailija
07.01.2009 |

Onkohan meidän perhe jotenkin poikkeava. Kun AV-palstaa lukee, tuntuu, että meillä tehdään tai on kaikki niinkuin ei pitäisi. Asumme omakotitalossa, molemmilla työpaikka, mies kulkee bussilla, minä fiatilla, muita autoja ei ole (käytössä on tiukan paikan tullen vaikka heti 45000€), eikä parempaa hankita, auton osto on hukkaan heitettyä rahaa.

Emme käy etelän lomilla, lapissa mummon levin osakkeessa kahdesti vuodessa, syömme kotiruokaa, ehkä kerran kuussa ravintolassa. Ravintolassa emme käy iltaa viettämässä lainkaan, viimeksi olemme yhdessä käyneet 2002 pikkujouluissa, minä en lainkaan sen jälkeen. mies on yksin käynyt 2005 viimeksi ravintolassa. Kotimme on hyvällä maulla sisustettu, kävijät yleensä ihastelevat ja pari on toteuttanut mieheni rakentamia ajatuksia myös kodissaan.

Omakotitalo lämpiää puoleksi öljyllä, puoleksi puulla, jota teemme omasta mummolan metsästä kesäisin. Pysyy moottorisaha minunkin kädessä ja kaatuu koivu minne haluan. Lapset ovat reippaita, ei mitään tietokone-pelaajia tai töllö-orjia, vanhin on ikäkautensa sm-kisoissa uinnissa viime vuodelta 10 parhaan joukossa, nuorinkin käy soittotunneilla (4v) ja tykkää kovasti. Minä opiskelen työn ohessa, kandin paperit saisin jo, jos haluaisin. Ensi kesänä aloitamme uuden talon rakentamisen, ei pelota yhtään, senttiäkään ei tarvita lainaa, vaikka emme nykyistä myykään, se jää anopin asunnoksi.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi poikaa, niillä on ruskeat silmät molemmilla. Meidän mummilla on verenpainetauti ja pappa on jo kuollut. Me asutaan rivitalossa, se on keltainen. Me syödään usein jauhelihaa, joskus makkaraa. Me ollaan töissä molemmat ja kuljetaan julkisilla liikennevälineillä. Meillä on myös kissa. Outoa, eikö totta?

Vierailija
2/32 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin muutkin täällä, että outoa on lähinnä tulla tänne selittelemään elämänsä yksityiskohtia ja jaaritella, mutta vaatimattomuudellaan ei ainakaan voi kehuskella !!

Eli jotenkin semmonen olo, että on itseään täynnä ja elämä on jollain tavalla pientä oman pään sisällä siis, en osaa selittää sitä. On niin täynnä omaa paremmuuttaan, ettei näe muita eikä ymmärrä muuta.

Mutta minäkin voisin luetella täällä oman elämäni erikoisuuksia, ja omaa itseäni. Paljon on samaa mutta paljon on semmosta mikä ei kohtaa kuin ap:lla, mutta mitäpä se muille kuuluu miten arkeni tai elämäni asettelen ja elän. Jokainen tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin saada vaikka maisterinpaperit, jos vain jaksaisin tehdä gradua tämän syvällisen keskustelun sijasta.

Ja lapsilla ei ole Reimatecejä, vaan Joonathanit.

Vierailija
4/32 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tällä planeetalla on koskaan ollut.

Vierailija
5/32 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme kerrostalossa, meillä on kolme tyttöä. Käyn bilettämässä joskus, mieheni ei juuri koskaan. Käy töissä pyörällä. Arvostan häntä valtavasti. Meillä menee hyvin muutenkin. Meillä on kesämökki rakenteilla ja pelkään ettei se koskaan valmistu. Ideoita ei puutu, vain aikaa toteuttaa niitä. Telkkaria ei ole. Ollaanko outoja?

Vierailija
6/32 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein oudoin on kyllä toi, jonka lapsilla ei ole Reimateccejä...

Vierailija
7/32 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alko hälytyskellot soimaan!

Vierailija
8/32 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on

-neljä autoa, joista kaksi käytössä: toinen on miehen työauto ja toinen perheauto jota myös käytetään. Kaksi muuta autoa ovat harrasteautoja joista toinen ei ole ajokunnossa, toinen olisi mutta on kesäauto.

- molemmilla on ajokortti.

- kuusi lasta, joista enää kaksi asuu kotona.

- kolme mönkijää: aikuisten, nuoriso ja lasten.

- iso asuntovaunu, mutta ei kesämökkiä.

- iso valkoinen omakotitalo

- ammatti ja työpaikka molemmilla

- hiivatisti velkaa pankille

- paljon ruokaa jääkaapissa ja pakastimessa.

Mutta Meillä ei ole yhtään lemmikkieläintä.

Me teemme vapaaehtoistyötä, eikä me harrasteta mitään muuta kodin ulkopuolista juttua.

me olemme uskovaisia.

Olemmeko me ihan todella outoja.

Vierailija
9/32 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan 45000 heti käytössä? Ja lapsi sm-tason uimari??? Joo ole tyytyväinen osaasi... Kaikilla ei ole noin hyvin asiat.

Vierailija
10/32 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä talo lämpiää kokonaan puulla, jonka mieheni tekee perheemme omasta metsästä (mikä on oma mummolan metsä?). Mieheni tekee puut itse eikä todellakaan pyydä minua niitä tekemään.

Vierailija
11/32 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai täällä useimmilla on ainakin parisataa tuhatta "pahan päivän varalle" -pätäkkää.

Vierailija
12/32 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta ainaki toi mönkijä touhuilija... huhhuh.

Vierailija
13/32 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi meillä on

- vain yksi telkkari

- meille molemmille omat tietokoneet

ja mies harrastaa lasten kanssa geokätköilyä

ja tälläkin hetkellä tuo pienin purkaa jotain kaappia, kilinä käy, koska minä olen täällä koneella

ja mies tuo illalla töistä tullessaan maitoa, joka on aika vähissä, ei onneksi lopussa, niin pärjätään ilta, koska minä olen laiska enkä viitsi pukea lapsia tuonne pakkaseen ja lähteä lähikauppaan..

Vierailija
14/32 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemminkin olette erittäin keskivertoja.

Meidän perhe on outo: asumme vuokralla, vaikka luottotiedot ovat kunnossa ja ikää yli 30v. Jotain outoa meissä täytyy olla :D

Vierailija
15/32 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehesi tekee puut itse eikä edes pyydä sinua niitä tekemään?? Se vasta outoa on! Missä on tasa-arvo!!!!

Me olemme palstan oudoimpia!

Vierailija
16/32 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehesi tekee puut itse eikä edes pyydä sinua niitä tekemään?? Se vasta outoa on! Missä on tasa-arvo!!!!

Vierailija
17/32 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi poikaa, niillä on ruskeat silmät molemmilla. Meidän mummilla on verenpainetauti ja pappa on jo kuollut. Me asutaan rivitalossa, se on keltainen. Me syödään usein jauhelihaa, joskus makkaraa. Me ollaan töissä molemmat ja kuljetaan julkisilla liikennevälineillä. Meillä on myös kissa. Outoa, eikö totta?

2 poikaa, mutta sinisilmäisiä

mummilla verenpainetauti ja ukki kuollut

asutaan keltaisessa rivarissa

jauheliharuokia monesti viikossa, joskus makkaraa

töissä, ei autoa, kuljen fillarilla ja kävelle, tarvittaessa tuttujen kyydillä ja julkisilla

meillä kissa, koira ja hamsteri

Outoa, mutta taidan olla keskivertoihminen! :D

Vierailija
18/32 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme omakotitalossa, meillä on hieman lainaa. Autoja on kaksi, ja nyt emme pystyisi ilman lainanottoa irrottamaan montaa kymmentä tuhatta eruroa. Muutama tuhat pitäisi löytyä. Meillä on molemmilla akateeminen tutkinto, mies on tohtori. Ja molemmilla on vakituinen työpaikka. Meillä lapset harrastavat tavallisia asioita, käyvät soittotunneilla ja sen sellaista.

Emme käy iltaisin ravintoloissa, emmekä ulkomaanmatkoilla. Mies kyllä tykkäisi, mutta pienten lasten kanssa emme usein ole saaneet aikaiseksi. Minusta on kiva käydä iltaisin kävelyllä, mies juoksee mieluummin.

Vakavasti ottaen, ette ole ap minusta outoja, enkä ymmärrä minkä kuvittelet olevan 'väärin' kuvauksessasi. Jos haluat ilmaista, että olette keskimääräistä varakkaampia, niin varmaan olette.

Vierailija
19/32 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan metsän keskellä itse rakentamassamme ekotalossa, meillä on viisi mersua ja käytämme kaikki merkkivaatteita.

Lapsia on 8, lisäksi olen minä, mieheni, hänen rakastajattarensa, koira sekä kultakala.

Kaikki lapset harrastavat kovasti, yksi on mm-tason pitsinnyplääjä. Mieheni rakastajatar käy säännöllisesti pianotunneilla.

Rahaa on nopeasti otettavissä käyttöön 561947888,43 euroa.

Anoppi muuten asuu porvoossa.

Vierailija
20/32 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä, mitä haet sillä takaa...? Tarkoitus lienee mainostaa, kuinka teillä on vaikka heti 45000 Euroa käytettävissä ja talokin nousee ilman lainaa. Onneksi on mummulla Levin osake.:) Tuli vähän mielikuva, että jonkun pitäisi olla kauhean kateellinen ja ihailla teidän elämää. Musta elämä on tylsää, ellei käydä koskaan ulkona ja matkoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän