Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään joka ryypännyt ikävuodet 15-30 OV

Vierailija
14.12.2009 |

Eli yläasteelta saakka on alkoholi ja biletys maistunut, ja 30-vee kieppeillä tapahtunut muutos (=terveet elämäntavat) ja +30-vee alkaa lapsien hankkiminen olla ajankohtaista ---> onko toivetta enää saada tervettä lasta? :(

Tosiaan bilettäessä ymoäri maailmaa meni nuoruus. Siotten löysin ihanana miehen ja elämäntavat kohentuivat, eli koti-iltoja baarien sijaan. Nyt lapsesta olemme puhuneet, se harras toive molemmilla (tai oikeastaan 2-3 lasta) mutta onko mahdotonta että kaksi bilehilettä voisi nöin "vanhana" enää saada terveitä lapsia?

Anteeksi ehkä tyhmä kysymys, mutta tosiaan niin kamalaa kun se onkin, niin liki 15-vuotta molemmilla mennyt siihen, että 1-2 kertaa viikossa on kova känni ollut päällä :( Työssäkäyviä olemme molemmat ja opiskelleita, mutta jälkensä moinen "alkoholismi" lienee jättänyt?:(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitusvirheet, "lapsemme" (=kissa) sylissä ;)

Vierailija
2/6 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän teidänlaisia ole aika paljon. Kyllä alkoholistitkin saavat lapsia, eli tuskin nuo nuoruusvuodet vaikuttaa lastensaantikykyynne.

Monet tekevät yli kolmekymppisinä lapset, ensisynnyttäjän ikä on Suomessa 28.

Onhan tuo biletysvaihe jo ohi, eikä ole tulossa takaisin? Se kai on olennaisempaa. Siis että teistä on huolehtimaan lapsista. Lapsia on helppo tehdä, synnytyksen jälkeen se vanhemmuuteen kykeneminen vasta punnitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti laskettaisiin alkoholistiksi, mutta mulla oli kivat vuodet.

30v sain esikoisen ja 33v toisen lapsen. Ihan ovat terveet ja täydelliset.

Mun biletykset on jo biletetty, eikä radalle tee enää yhtään mieli.

Vierailija
4/6 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut ns. mannermaisesti juurikin tuon viisitoista vuotta. Olen toki myös urheillut ja opiskellut, viettänyt sitä tavallista eloa, mutta aina olen pystynyt jokusen kundin juomaan pöydän alle.

Nyt olen 34, minulla on puolitoistavuotias terve, fiksu ja ihana tytär ja otan välillä sen yhden bissen lapsen mentyä nukkumaan (noin kerran viikossa-kahdessa). Ehkä kolme tai neljä kertaa vuodessa käyn pidemmän kaavan mukaan istumassa iltaa, lapsen ollessa kotona mieheni kanssa. Elämä on tavallista, lapsen ympärillä pyörivää pikkulapsiarkea.

Onnea uudelle elämällä, teillä on kaikki hyvä vielä edessäpäin :)

Vierailija
5/6 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies olemme entisiä bilehiiriä, ja juurikin mainitsemasi vuodet meni mukavasti teini-iän humuilun, opiskelijaelämän ja ihanan nuoren vastatyöllistyneen aikuisen elämää viettäessä. Juhlia riitti ja jeesustelijoita kanssa. Nyt olenne liki nelikymppisiä seestyneitä kotihiiriä joista on mukavaa viettää aikaa kotona ja tavata ystäviä kotona tai heillä. Lapsensaasti ei ollut ongelmallista ja lapsi on terve.

Vierailija
6/6 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsen ryyppäsin "aikalailla" rajusti 14-23 käisenä, sitten tuli huumeet kuvioihin, mm amfetamiini, extacy, cannabis. 28 vuotiaana synnytin terveen lapsen. jätin tietysti paskat elämäntavat taakseni tullessani raskaaksi. elelin joku 3-4 vuotta kunnollista elämää ja kaikki oli hyvin. nyt on taas alkanut maistua toi viina.

joten pidä se mielessä että lapsen tultua on oltava varma ettei enää halua takaisin vanhaan elämäntapaan.

kaikkea hyvää teille! :)