Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka aina neuvotte: Mikset sano suoraan?!?

Vierailija
14.12.2009 |

Sanotteko itse suoraan? Vai onko vaan niin helppoa antaa täällä neuvokas ohje niin?

SANO SILLE SUORAAN -vastaus on sanottu av:ssa ainaki seuraaviin:

- joku haisee

- joku ei tajuu lähtee

- joku ei tajua vierailujen vastavuoroisuutta

- joku tunkee kylään

- joku puuttuu asioihisi

- jnejnejne

Ootteko tosiaan niin itsellisiä ihanat av-mammat, että sanotte aina suoraan, jopa kun on kyse toisen haisemisesta tai siitä ettei tajua lähtee kotiin tarpeeks ajoissa tai syöttää lapsensa teillä?

Aika rohkeita ootte. En minä ainakaan pystyis. Vaikka se on totta, se mitä luultavimmin loukkaa toisen tunteita. Ja kyllähän niitä aiheesta voi tietty loukatakin, mutta kuka uskaltaa!?!?!? Tulee kakkapään leima!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sanon aina suoraan

Vierailija
2/5 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen asian sanoisin vain riittävän läheiselle ihmiselle - perheenjäsenelle.

Mutta kyllä mä sanon varsin suoraan jos joku esim puuttuu asioihini. Tai jos alkaa olla selkeitä hyväksikäytön merkkejä - pistän homman aika äkkiä poikki. Siksi mua ei varmaan koskaan olekaan hyväksikäytetty. Ei mua haittaa jos joku joka pyrkii esim käyttämään mua hyväksi, loukkaantuu. Koska oikeastaan en halua olla hyväksikäyttäjän kanssa tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan sano mitään kellekään suoraan. Esim. poikaystäväkandidaatti saa tietää, etten ole kiinnostunut hänestä, vasta sitten kun näkee mut jonkun toisen kanssa. Oon kaveri yhdelle ärsyttävälle tyypille, koska en viitsi sanoa, että hän on ärsyttävä. En vaan valikoidusti vastaa hänen puheluihinsa.

Vierailija
4/5 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä juuri noista aiheista mistä mainitsit kun eivät ole ikinä tullut ongelmaksi meillä, mutta jos joku asia ihan hirveesti harmittaa ja tekisi mieli marmattaa siitä selän takana joka paikassa niin kyllä se usein helpottaa että saa sanottua kasvotusten. Muualla rutina ei auta ratkaisemaan ongelmaa ja sitä paitsi selän takana marmatuskin voi kantautua kohteensa korviin ja loukata vielä enemmän kuin kasvotusten puhuminen.

Voihan asioista sanoa kauniistikin, tai yrittää.

Joskus olis tietysti ollut parempi pitää turpansa kiinni.

Vierailija
5/5 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan sano mitään kellekään suoraan. Esim. poikaystäväkandidaatti saa tietää, etten ole kiinnostunut hänestä, vasta sitten kun näkee mut jonkun toisen kanssa. Oon kaveri yhdelle ärsyttävälle tyypille, koska en viitsi sanoa, että hän on ärsyttävä. En vaan valikoidusti vastaa hänen puheluihinsa.