Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eli nyt VAUVA-palstalla kritisoidaan jo raskauttakin:D

Vierailija
14.12.2009 |

Ei ***** Keitä täällä käy? Keskenkasvuisia teiniä vai vaihdevuosissa kyrsiintyneitä akkoja?

Vai oletteko muuten vaan kateellisia? Ymmärrän sentään lapsettomuudesta kärsiviä, koska silloin ihan syystä voi tuntua pahalta, mutta että vielä toiset äidit!?

Ja vielä että jotkut ihan myöntää "mulkaisevansa" koska maha ällöttää ärsyttää tms:D

MITÄÄÄH!?

Jotain on pakko olla pielessä! Ei onnellinen ihminen ärsyynny raskausmahasta:D

En edes aikaisemmin tiennyt että olen nyt ällöttävä hehe;) Olen kyllä kauneimmillani juuri nyt! Anteeksi vain:)

Nyt mammat säkit päälle ettei muita häiritse, onhan tämä lapsen odottaminen tällainen nykypäivän järkyttävä keksintö! Ja että kireää paitaa, huh ei osottava äiti saa olla mahaa paljastavissa vaatteissa, raskauttahan pitää ihan HÄVETÄ! ;D hehee!

Voiko joku selittää mistä tällainen elämänkuva tulee? Huonosta itsetunnosta, kateellisuudesta vai mistä ihmeestä?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tossa aikaisemmin luin ketjua masujen mulkoilusta! =D

No, ihmisiä on erilaisia, mutta jos jotakuta ällöttää maha ja se tuo jorman mieleen ja asiasta huomeutteleekin ihmisiä, niin pysykööt jukolauta kotonaan, jos ei kestä elämää! =D

Vierailija
2/4 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kestä normaalia elämää niin ei kannata lähteä ulos, katkeroituu vaan pahemmin;)

Olette kauniita vatsoinenne! En tiedä kauniinpaa maailmassa!

En tajua miksi tätä edes tarvitsee kyseenalaistaa:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammoilta lakiesitys että raskaana oleville naisille kureliivit, korsetit ja muut kiristys systeemit päälle ettei raskausmaha näy.

Minä ainakin esitteln omaa masuani ylpeästi ja mulle on aivan sama jos joku katkera elämäänsä kyllästyny akka sitä tulee mulkoilemaan. Saattaisin jopa tokaista että: mistäs sulle saatais :D

Olkaa ylpeitä mahoistanne. Me ainakin todistetusti ollaan ees kerran saatu :DD

Vierailija
4/4 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahat piiloon ja kureliivit päälle.

Ajatelkaa nyt hyvät raskausmahat kanssaihmisiänne, jotak alkavat voimaan pahoin teidän mahan nähdessään. Eihän miehetkään esittele jormaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan