Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sikis vaikuttanut teidän perheen sairasteluihin?

Vierailija
14.12.2009 |

Onkohan se sitten tuo käsihygienian tehostaminen koulussa ja päivähoidossa ja mun ja miehen asiakaskunnassa vai mikä mutta meillä ei ole koko syksynä ollut mitään tarttuvaa tautia ja yleensä melkein koko ajan joku on pikkasen kipeenä. Mulle ja miehelle meinasi tulla vähän flunssaa muttei kunnolla tullut ja lapsilla ei ole ollut yhtään mitään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sitten sitä sikistä, päiväkodissa oli laput, että sitä on nyt sielläkin.

Vierailija
2/4 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan oltu yhtä terveenä kuin aina. Meillä tosiaan sairastetaan hirmu vähän, lapset on sairastanu nää tavalliset vauvarokon, vesirokon ja enteron. Kellään ei ole ikinä ollut esim. korvatulehdusta. Pari vuotta sitten podettiin flunssa koko perhe, sittemmin ei mitään.

Mun mielestä tuttavat on sairastanu tavallista vähemmän eikä kellään oo todettu sikaa, yhtä arveltiin et vois olla kun oli monta päivää korkeassa kuumeessa. Olisko se tuo käsihygienia sit auttanut ja se, että ihmiset on muutenkin valveutuneempia, esim. melkein kaikki tutut on alkanu syödä d-vitamiinia, vaikka meidän vitamiinien syönnille ovat ennen naureskelleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi nuorempi lapsi sai oireita si-rokotteesta, ja on ollut sen jälkeen ollut 4 päivää pienessä kuumeessa, nuhassa ja yskässä.

Vierailija
4/4 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko ollu influenssa. Kaikki oltiin ihan kyönänä monta päivää ja toipumiseen meni viikko. Tänä syksynä ja talvena ei olla sairastettu mitään. Mekin aloitettiin jo loppukesällä d vitskut ja myöhemmin alettiin ottamaan ceetä ja sinkkiä. Käsien pesua olen entisestäänkin lapsille teroittanut. Sen olen kyllä huomannut, että lasten kaveritkin on ollut terveenä. Jotkut sai rokotteesta kuumetta ja flunssan oireita, päänsärkyä tms, mutta ei mitään vakavampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi