Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei usko olevansa lapsemme isä!!

Vierailija
14.12.2009 |

eli tulin raskaaksi toukokuun alussa ja lopulla lähdin sitten äitini ja veljeni kanssa serkkuni valmistujaisjuhliin. Täältä matkasin ystävätärtäni tapaamaan (nainen), koska en häntä ollut nähnyt 9 vuoteen ja miehellenikin tästä kerroin.

Oli tarkoitus viihtyä viikko, mutta yhden illan jälkeen minulle iski paniikkikohtaus ja jouduin seuraavana päivänä matkaamaan takaisin kotiin.

Liekkö johtui juuri vieraasta paikkakunnasta ja kotiin matkaa oli melkein 600km ja en juuri matkustele ja kärsin paniikkihäiriöistä.

Nyt mieheni tokaisi ettei usko välttämättä lapsen olevan hänen ja haluaa isyystesteihin lapsen synnyttyä.

Kyselin tätä mikä hänet sai ajattelemaan niin ja vastaus oli tämä reissu, että uskoi minun olleen jonkun miehen luona ja koska lupasin ottaa ystävättärestäni kuvan, mutten sitten ottanut kun visiittini jäi lyhyeksi eikä tullut samaisena iltana mieleen näpsiä hänestä kuvaa.

Miehelleni sanoinkin että saamansa pitää mennään ja teetätetään testit. Itselläni ei ole mitään salattavaa ja tiedän lapsen olevan mieheni, koska en ole koskaan häntä pettänyt enkä tulisi pettämäänkään.

Silti mielestäni törkeää edes ajatella moista asiaa...

Mitä te tekisitte minun tilanteessani?

EN haluaisi nostaa turhaa haloota tai kieltää tekemästä testejä, koska silloin mieheni alkaisi enemmän vaan ajatella etten halua testejä koska hän ei olisi isä..

Olen niin pettynyt ettei mieheni luota minuun tämän vertaa!!!

Lapsemme syntyy helmikuussa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieheni on aika mustasukkaista sorttia ja joskus on repinyt pelihousunsa siitä kun olen halannut hänen kaveriaan ystävällisesti, mutta tästä nyt on aikaa.

Muuten meillä menee todella hyvin, ollaan muuttamassa uuteen kotiin ja mieheni kyllä päivittäin kokeilee massua ja kertoo kuinka paljon minua rakastaa.

Hän ei ole maininnut sanallakaan tuosta asiasta sunnuntain jälkeen eli saattoi olla ohimenevä kommentti krapulapäissään.

(Edellispäivänä siis oli pikkujouluissa ollut)

Mutta kyllä hän humalassa jos viinaa ottaa ja haluaa tapella niin nostaa asian melkeinpä joka toinen kerta esille, että olisin käynyt vieraissa.

Nykyään jopa tuhahdan asialle, kun en jaksa kertakaikkisesti alkaa hänen kanssaan asiasta sen enempää vatvomaan kerta olemme jo asian puineet läpi, mutta selvästi miehelläni on jotain jäänyt hampaankoloon kaivertamaan.

Jospa se tästä ajan kanssa laantuu tai sitten jatkuu..

ap

Vierailija
22/28 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun tätiparkani on sietänyt moista käytöstä mieheltään 30 vuotta. 4 vuotta sitten yritti itsemurhaa, kun ei enää jaksanut ja masentui pahasti, onneksi ei onnistunut. Mies myönsi että ongelma on hänen ja suostui lopulta menemään terapiaan ja maksoikin sen itse. Ovat edelleen yhdessä, mutta kuulemma taas se on alkanut ja nyt täti aikoo ottaa eron, ei enää jaksa silotella ja lepytellä. Mustasukkaisuudessa on kyse jostain omista itsetunnon ongelmista ja omasta riittämättömyyden tunteesta, jota ei halua myöntää vaan hakee syytä toisesta.

Varsinkin tuo humalassa syyttely ja puiminen huolestuttaa ja pelottaa minua, se kun voi muuttua väkivallaksi! Ei ole kerta eikä viimeinen, kun nainen on tapettu kännisen luulomustasukkaisen miehen toimesta. Minun miehenikin on selvinpäin välillä mustankipeä, mutta osaa kuitata sen huumorilla, eikä minun tarvitse hänelle todistella mitään, otella kuvia ja antaa raportteja tekemisistäni ja siitä ketä näin. Viime viikonlopunkin sain jaloitella yksinäni kaupungissa, kun hän oli lasten kanssa mökillä, ja kävin Picasso-näyttelyssä ja karaokessa kaljalla. Humalassa ollessaan olen hänelle maailman ihanin ihminen.

Ehdottaisin että harkitsisit vakavan keskustelun paikkaa ja avun hakemista. Kun lapsi tulee, hän alkaa kytätä käykö teillä huoltomies tai putkimies päivisin ja sitä rataa. Usko pois, olen sitä sivusta seurannut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 lasta ja hänestä on hauskaa kiusata minua sillä, että mitäs jos lapset ei olekkaan hänen.. No sata varmana tiedän että kaikki on hänen, joten olen todennut vaan, että herra on hyvä ja menee testeihin sehän on nykyään vallan helppo ja pikkuinen toimenpide. Yleensä naurahtaa siihen, että kunhan kiusasin. Tosin olen myös sanonut, etten moista huumoria jaksa ja johan muksutkin ihmettelee hänen laukomisiaan, meillä siisvanhin jo 18v.. Ihan hyvä isä ja ihana mies tuo on ja tietää kyllä että lapset ovat hänen,mutta tuo typerä suorastaan lapsellinen "huumori" on aika loukkaavaa.

Vierailija
24/28 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen lapsen synnyttyä hirviä ihmetteleminen lapsesta joka oli KAIKKIEN tuttujen mielestä mieheni veljen näköinen ja oloinen tästä kuultiin pitkälle vuoden verran ennen kuin se laantui, nykyäänkin vielä läheiset kaivelee nenän asennot ja käytöstavat "veljen puolelta " meinas ruveta jossain vaiheessa v....tamaan kun satavarmaan tiesin mistä laps oli alkunsa saanu ihme ettei mies itse alkanut jo epäilemään :)

Vierailija
25/28 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Vierailija
26/28 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan tuntien miehen epäilykset ovat aivan aiheelliset.

Vierailija
27/28 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt mitään. veljeni vaimo on julkisesti väittänyt että veljeni, hänen miehensä, on poikani isä. Veljeni oli reagoinut asiaan tyytyväisyydellä. Sukulaisetkin ottivat kuulema asian iloisena tietoonsa.

Vierailija
28/28 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuvanottovaatimus sais kyllä lähtemään ihan ite. Kuulostaa sen verran kontrolloivalta ettei tosta ny pitkä matka väkivaltaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi