Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pk-seudun mammat

14.12.2009 |

pk-seudun mammat tänne joukolla :)

itse olen 19-vuotias ja odotan esikoistani 19+1. Keravalla asustan.

Juttuseura ja ehkä jopa mammakahviseura kelpais :)

Rohkeasti viestiä!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie en ees tienny ikinä että millä viikoilla olin ku neuvolaan menin :D sitten loppu ajasta piti alkaa jo ittekki pitämään kirjaa siitä :D..

Mullaki "helppoa" ku ollaan kaikki vaatteet melkeenpä saatu siskolta ku se sai ensin tytön (joka on jo tosin kohta 3v) ja sitten pojan niin sitten sieltä ollaan saatu niitä tyttöjen vaatteita ja siltä pojalta just semmosia vaatteita mitkä menee molemmille :) ja aivan älyttömän nopeasti nuo pienet ihmiset kasvaa ! Meilläkään ollu oikeastaan yhtään sopivan kokosta vaatetta sillonko tyttö synty ku oli "vaan" 47cm pitkä, niin nyt saa jo pienempiä heittää pois kaapista että mahtuu isommat vaatteet tilalle .

Teillähän ois ihan mukava saaha pikkunen prinsessaki taloon:) ja niitä tyttöjen vaatteita jotenki aina alkaa kertymään ku kaikki tahtoo ostaa pienelle ihania pinkkejä mekkoja ja pikku tossuja jne. Tai niin ainaki meillä kävi:D ja sitten itte vielä hölmönä ostaa lisää vaikka ei ees tarvis mutta ku kaikki on vaan niin söpöjä vaatteita että ne on pakko saaha ;D

Vierailija
22/24 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepäs siinä kun ne vaatteet on niin ihania :) Tekisi jo nyt hirveesti mieli ostella mekkoja ja muuta ihanaa mutta ei ehkä vielä kuitenkaan kannata. Jos nyt ostan kaapin täyteen mekkoja ja muuta rimpsuja niin se on ihan varman että poika sieltä kuitenkin syntyy :D

Viikonloppuna pitäisi mennä juhlimaan pikkusiskon 8v synttäreitä. Ajattelin että voisin lahjaksi viedä siskon katsomaan sen uuden Disneyn prinsessaleffan. Tulee nykyään niin vähän vietettyä kahdestaan aikaa siskon kanssa kun on tuo omakin poika jaloissa, ja sitten vielä vähemmän ehtii mitään kun vauva syntyy :/

Vaikka hyvin mielellään tuo mun sisko aina viihdyttää poikaa ja on ihan innoissaan tulevastakin vauvasta, joten tuskin on kamalan katkera siitä ettei isosiskolla niin paljon ole hänelle enää aikaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä yleensä meinaa käyä, että jos ostat vaatteita tytölle niin poika sitten syntyyki :) ihan hyvä varmaan oottaa lapsen syntymään asti, vaikka onhan ne ihania pienet mekot ja kaikki, ja tytöille on paljon helpompi löytää vaatteita ku pojille, tai ainaki minusta tuntuu siltä :)

ai sullon niin nuori sisko:) se onki varmaan hyvä lahja viiä se kattomaan se, ku kaikki tytöthän tykkää prinsessoista ;) ja laatuaikaa isosiskon kans niin kyllähän se on hyvä lahja :)!

Mullaki semmonen 7 v pikkuveli, joka yritti kovasti meijänki pikkusta viihyttää ku käytiin Rovaniemellä mutta ku eihän tuo meijän tyttö vielä mistään oikein ymmärrä mtn .

Ootte päässy kans nyt pihalla käymään ?

Me käytiin eilen vaunuilemassa ja tänäänki ollaan käyty, ku oli tosi kaunis ihana ilma :) ja meijän tyttöki on jo paranemaan päin tuosta flunssasta:) ääniki sillä on melkeen palannu ihan normaaliksi.. onneksi. Johan sillä on ollukki tuo flunssa hyvän aikaa !

Mutta niin jos tahot niin laita mulle sähköpostia ettei tartte täällä jutella kaikkien nähen :) toki voijaan jutella täälläki :)

Ira.kenttala@luukku.com on osote :)

Vierailija
24/24 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo täällä taas ehtinyt käymään muutamaan päivään :/ Otan tuon sun sähköpostin talteen ja laitan viestiä kunhan tästä kerkiän :)