Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua - hiusten värjäyksestä/väreistä tietävät!

Vierailija
14.12.2009 |

Toittavasti tänne osuu kampaaja tai joku muu ihana ihminen, joka osaisi neuvoa. Kävin kampaajalla lauantaina (iso kaupunki, ihan hintava/norm. kampaaja), jossa lyhyet hiukseni vaalennettiin ja en tule tämän tukan kanssa millään sinuiksi. Minusta tämä väri taituu keltaiseen tietyssä valossa ja muutenkin eli ei ole puhtaan/kirkkaan vaalea. Lisäksi mielestäni näyttää kuin mulla olisi peruukki:( Ennen olen aina ottanut raitoja, mutta nyt päätettiin värjätä kokonaan, sillä tukka on takaa aika lyhyeksi leikattu.

Olen ihan masentunut ja ajattelin että, silmäni vaatii vaan tottumista, mutta ei auta. Lähden 2 päivän päästä joululomareissulle ja en ehdi töiden takia mitenkään kampaajalle.

Onko mitään kotikonstia korjata tilanne - ostaa joku väri kaupasta ja sillä tukkaa parannella?

Kiitollinen kaikesta avusta,

nim. onneton blondi

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilla silver shampoota, sitä saa kampaamoista ja liikkeistä missä myydään kampaamotuotteita.

Ton shampoon tarkotus olisi häivyttää sitä keltaisuutta, jolloin loppu tulos olisi puhtaampi.

Vierailija
2/4 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..käytössä, mutta kiitos vinkistä.

Muita vinkkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannattaa koittaa taittaa sitä jollain tuhka sävyllä.En tiedä vaaleusastettasi mutta esim.väripaketit joissa 8.1, 9.1, 10.1 jne. Tai sitten kampaajalta tai vaikka hairstoresta värivaahto, igoran colorgloss jääkukka tai goldwellin 10V ja muhittelet niitä hetken päässä. Värivaahto ei ainakaan rasittaisi hiuksia ja sillä saisi ensiapua.

Vierailija
4/4 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ei kannata itse värjätä vaalennettua tukkaa, tulos voi olla todella karmiva koska just nyt sun tukassa ei oo yhtään pigmenttii johon se väri ottais kiinni. Hopeashampoo tosiaan ja sit toinen konsti on sitruunaa. Eli sitruunamehua tukkaan niin pitäis vaaleta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi