Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä Facebook:ssa?

Vierailija
14.12.2009 |

Oon varmaan tosi tyhmä ja out mut rn vaan tajua. Käytiin kaverin kans kerran kurkkaamassa ja jopa rekisteröidyin mutta eipä auennut se "juttu" koko homassa....

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole kavereita lisättynä.

Itse olen löytänyt serkkuja joita en ole nähnyt 30 vuoteen, mukava päivittää tietoja.

Vierailija
2/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se korvaa sähköpostin, mesen ja valokuva-albumit. Kaikki samassa paketissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimessa tai livenä esim kahvilassa? Ihan vaan sivukommenttina; ei mua ainakaan kiinnosta keskustella jonkun serkun kanssa jota en ole nähnyt 30 vuoteen. Jos olen pärjännyt ilman sitä 30 vuotta niin pärjään varmaan jatkossakin.

Vierailija
4/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimessa tai livenä esim kahvilassa? Ihan vaan sivukommenttina; ei mua ainakaan kiinnosta keskustella jonkun serkun kanssa jota en ole nähnyt 30 vuoteen. Jos olen pärjännyt ilman sitä 30 vuotta niin pärjään varmaan jatkossakin.

Vierailija
5/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tiedot saa nopeasti päivitettyä isolle joukolle...

Vierailija
6/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ennen FB:kin sekä soittelin, tekstasin, mesetin ja lähetin sähköpostia kaikille niille kavereille, joita myös tapasin livenä.

Nykyään vaan tuo sähköpostipuoli ja mesetys jääny pois, kun on FB. Lisäks FB:n kautta kätevää kutsua ihmisiä johonkin tiettyyn tapahtumaan tms. Pari kertaa on käynyt niinkin, että FB:iin kuulumattomat on unohdettu pyytää, kun ois erikseen pitänyt lähettää kutsu.

Mä en tajuu, miks monelle FB on kuin punainen vaate. Mun mielestä se on älyttömän kätevä yhteydenpitoväline ja jokainenhan pystyy tasan tarkkaan suojaamaan oman profiilinsa kuten haluaa ja näin ollen ne serkut 30 vuoden takaa ei edes sua löydä, jos niin haluat.

Vierailija
7/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tiedot saa nopeasti päivitettyä isolle joukolle...

maili toimi siinä tapauksessa? Ei minulla ole niin paljon asiaa/tietoja jota halaun levitellää kaikille "kavereille". Minusta myös peroonallisempaa soitella tai tavata ihan livenä. Olen varmaan sit niin sosiaalista sorttia että kaipaan ihmisiä ympärilleni.

Sorry oon varmaan tyhmä mut en vaan tajua mikä se "juttu" siinä on.

ap

Vierailija
8/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse saattaisin vaikka laittaa statukseen, että: Tervetuloa meille glögille tapaninpäivänä klo 18. Yks napin painallus ja se on kaikkien ystävieni luettavissa.

Tai esim: Puhelin hajos, ei saa kiinni!

Vierailija
9/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry oon varmaan tyhmä mut en vaan tajua mikä se "juttu" siinä on.

ap

Vierailija
10/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse saattaisin vaikka laittaa statukseen, että: Tervetuloa meille glögille tapaninpäivänä klo 18. Yks napin painallus ja se on kaikkien ystävieni luettavissa. Tai esim: Puhelin hajos, ei saa kiinni!

tai miksi ei soittaa ystäville. Kaikkiko kyttää FB:tä koko ajan joka päivä?

Juu pysyn poissa, olkaa huoleti....

Vierailija
11/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti mä täälläkin vaan hengaan..

Facebookissa on myös kivoja pelejä, jos on sellaisiin kiinnostusta, kuten minulla..

Vierailija
12/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiko kyttää FB:tä koko ajan joka päivä? Juu pysyn poissa, olkaa huoleti....

Itse ainakin käytän FB:a yhtä paljon kuin ennen sähköpostia. Mulla on kaikki ystävät feissarissa, joten tavallista sähköpostia en juuri enää käytä, vaan käytän feissarin seinää tai FB:n sähköpostia.

Nopeempaa se kutsu on naputtaa sinne omalle seinälle kuin kirjottaa meili ja poimia vastaanottajat ja lähettää. :)

Mutta joo, negatiivitaavit ei tahdo ymmärtää. :)

PS. Ei voi soittaa, jos puhelin on hajonnu..

Vierailija
13/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli taustalla voi pyöriä viestit ja chattailla kavereiden kanssa, mun mielestä on helpompi yöaikaan chattailla kuin puhua puhelimessa, mun mielestä on kiva pitää kavereihin yhteyttä ja kun näen heti ketä on online, niin voin kutsua keskusteluun.

Vierailija
14/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden verran olin siellä. Kaverit kommentoi että, "ihanaa, saatiin sutkin tänne vihdoin". En mä jaksanut innostua siitä. En välillä edes muistanut koko naamakirjaa, lopulta "erosin" sieltä ja ei oo ollut ikävä takaisin.

Vierailija
15/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilillä. :D Kyn tykkää heittää joutavanpäiväistä lyhyttä läppää kamujen kaa niin FB on kiva siihen. Voi kommentoida toisen ajatuksia, naureskella ja lohdutella, virnuilla ja piikitellä, ylipäätään käyttää kieltä kommunikaatiovälineenä, kuten kai tarkoitus onkin. Ei sen suurempaa eikä sen vähempää. Kuvat on toinen juttu. Jotkut kuvaa tosissaan ja on kiva nähdä heidän töitään jne. Sit on näitä perhe- ja biletys- & matkakuvia, ja nekin on kivoja. Mut tosiaan, pitää olla aika läheisiä ystäviä, että hommassa on järkeä.

Vierailija
16/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten on mukava lukaista välillä mitä he puuhaavat projekteissaan tai keskustelevat jostain aiheesta. Jos ei ole hyvin kirjoittavia kavereita niin ymmärtäähän sen että haluaa mielluummin nähdä torin laidalla ja siellä rupatella Datsunin vaihteista ja pimuista/pojista.

Vierailija
17/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten on mukava lukaista välillä mitä he puuhaavat projekteissaan tai keskustelevat jostain aiheesta. Jos ei ole hyvin kirjoittavia kavereita niin ymmärtäähän sen että haluaa mielluummin nähdä torin laidalla ja siellä rupatella Datsunin vaihteista ja pimuista/pojista.

Sä et nimittäin selvästikään ole hyvä kirjoittamaan etkä muutenkaan vaikuta älykkäältä tai edes mukavalta.

Vierailija
18/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamlaa, varo...siellä FB:ssäkin voi olla ihan taviksia.... Mitä sillä on väliä onko kirjoitustaito hallussa vai ei?

Vierailija
19/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edistyksen etujoukkoihin. Facebook on ollutta ja mennyttä!

Vierailija
20/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edistyksen etujoukkoihin. Facebook on ollutta ja mennyttä!