Mitatkaapa kaikki nyt se pohkeenne ympärysmitta.
Lisätkää vielä pidättekö pohjettanne kapeana, normaalina vai paksuna.
Kommentit (36)
Tosin painoakin on nyt ylimääräistä kymmenisen kiloa,keväällä sopineista saappaista ei mene vetoketjut kiinni.
paksuimmasta kohdasta 33cm.
Enpä ole ajatellut, mutta kaipa pidän pohkeitani ihan normaaleina.
mielestäni paksu :(
Olen 171cm/83kg ja kai tuo on ihan keskiverto kokoiselleni mutta en voi sietää sääriäni ja pidän siksi mieluiten pitkiä hameita tai peittävälahkeisia housuja.
ja saapikkaita ei tahdo löytyä. Ilmeisesti on laihat pohkeet. Olen 165 cm ja 57 kg.
Pituutta mulla on 176 ja painoa 66, joten en mikään hirveä läski ole. Mutta pohketta pidän paksuna, lihaksia taitaa tosin olla :(
165cm, 82kg Pohkeeni on mielestäni kaunis, näkyvä lihas tekee siihen linjakkaan muodon.
Mulla on aika kaposet pohkeet muuhun kroppaan nähden, oon 173cm ja 69kg. Yleensä kaikki saappaat ovat aivan liian isoja pohkeesta, jalan koko 42.
Pituus/paino = 163/50. Ja RY-VY-LY-mitat 90-62-90.
Saako omaan kroppaansa olla tyytyväinen, vai pitääkö aina valittaa? - Minä nimittäin olen justiinsa tällaisena.
vasen 43cm ja oikea 41cm, mutta saappaisiin nuo eivät mahdu.
kokoni muuten 170cm 88kg
Pidän pohkeita todella paksuina, jopa ongelmaksi asti (saappaiden ja housujen lahkeiden istuvuuden kanssa) ja olen muuten hoikka.
ja omistan paksut pohkeet ja lyhyet sääret :)
tosin koipeni ovat tosi lihaksikkaat. kun pohkeen jännittää, saa vain ihosta nipistettyä kiinni, ylimääräistä ei ole. kymmenen vuoden ravintolatyö on tehnyt tehtävänsä :D
Mulla on 37 cm, kengänkoko 41/42, pituus 175 cm, painoa 80 kg.
Mun on ihan mahdotonta löytää pohkeen kohdalta tarpeeksi kapoisia saappaita, liittyy ehkä tuohon kengänkokooni. Mutta silti ihmettelen miten moni tässä ketjussa pitää omaa pohjettaan paksuna, vaikka se on kapeampi kuin mulla! :O Mulla on ihan rimppapohkeet, vaikka muuten en ole hoikka.
Ja pohkeet on kropastani se osa, josta kyllä olen ylpeä. Ne on lihaksikkaat ja urheilulliset, kiitos ahkeran juoksuharrastuksen.
Pidän pohkeitani siis joko normaalina tai hiukan normaalia hoikempina.
36cm on, ihan normaali minusta.