Uskomatonta, että jollain on ongelma löytyy tarpeeksi KAPEAT saappaat...
en ole lihava, vaan normaalipainoinen, eikä pohkeeni oikeasti minun (tai muidenkaan, keille asiasta olen valittanut) ole erikoisen isot, mutta silti en löydä mistään saappaita, jotka mahtuvat pohkeisiini. En MISTÄÄN. Samasta ongelmasta olen kuullut muiltakin. Rakastan saappaita mutta niiden leventäminen maksaa rutosti ja se pilaa yleensä mallinkin. Ketuttaa niin vietävästi, nilkkurit hameen kanssa näyttää aina tyhmältä.
Kommentit (9)
Uskomatonta, että jollain on ongelma löytyy tarpeeksi KAPEAT saappaat...
Jaa, mä olen sitten kai tosi uskomaton! :D
Nimittäin en ole IKINÄ löytänyt tarpeeksi kapoisia saappaita, ne on AINA liian isoja mulle :( Ja mä en ole edes mikään hoikka, silti tosi kapoiset pohkeet.
kyllä sulla sitten vaan on isot pohkeet. Ehkä ne on niin lihaksikkaat?
Johtuu ehkä siitä, että kengännumeroni on tuommoinen siro 40 :). Ilmeisesti kenkätehtailijat olettavat, että jos on tuollainen suht iso jalka, niin on pakko olla läskit töppösääret. Mutta kun olen pitkä ja sirosäärinen ja isokenk... jalkainen, niin yhdistelmä on ihan mahdoton.
että saappaat on liian leveät - jos kyse on normaalipainoisesta naisesta.
terv. kenkäkaupan myyjä
Joo, kyllä sulla on leveät pohkeet. En itseäni pidä myöskään erityisen kapeasäärisenä, mutta kyllä ne saappaat mun mielestä yleensä on ennemmin leveät kuin kapeat.
Täällähän kaikki mammat ovat erittäin hoikkia, mutta heillä vaan sattuu olemaan väh. D-kupin rinnat ja sellaiset pohkeet, että saapikkaatkin ovat kaposet :D
Jaa, mä olen sitten kai tosi uskomaton! :DNimittäin en ole IKINÄ löytänyt tarpeeksi kapoisia saappaita, ne on AINA liian isoja mulle :( Ja mä en ole edes mikään hoikka, silti tosi kapoiset pohkeet.
Täällä myös yksi, joka ei löydä riittävän kapoisia! Ei myöskään jalkapöydän kohdalta. Ikinä en ole voinut ostaa esimerkiksi avokkaita kun ovat kuin ladon ovia leveydeltään. Mä taas todella olen ihmetellyt, että kuka noita pesäpalloräpylöitä edes ostaa.
kans mahtuis usein kaksi pohjetta saappaaseen! Eli kyllä ne useimmiten on liian isoja kuin sopivia. Liian pieniin en ole vielä törmännyt. Ilmeisesti jos jalka on kokoa 42 niin pitää olla saman verran pohkeen ympärys!
pahoittelut.