Olenko perverssi
Olenko perverssi, kun tykkään nuuhkia vaimonia likaisia pikkuhousuja salaa, ja silloin tällöin hänen nähden ennen yhdyntää? Se vain kiihottaa minua kovasti,kun vedän henkeeni pillun tuoksuja.Mitä tuhdimmat tuksut, sitä parempi.Samoin tykkään siitä, että pillukin tuoksuu tuhdilta. Semmoista on kiihottavaa nuolla. Koskaan näistä toimenpiteistä ei ole ollut mitää ongelmaa suussa. Onko tämä normaalia ja tervettä? Vai pitäisikö minun syvästi hävetä? Samoin naisen pissaaminen kiihottaa.
Kommentit (8)
... ole seksin saralla mikään, mikä tapahtuu kahden halukkaan aikuisen välillä.
Onkohan kukaan nainen innostunut sissijuustosta samalla tavoin kuin miehet valkovuotoisista pikkareista. Epäilen.
joskus esim. kaupoilla tai jossain joistain naisista lähtee "kiiman" tms. tuoksu, -se saa kalun kovenee. - viimeks pikkukaupan maito-osastolla myyjätär tuoksui kiimalle AAAAH !!
Onko tuntemattoman naisen pikkareita haisteleva mies pervo? Entä tirkistelijä?
... ole seksin saralla mikään, mikä tapahtuu kahden halukkaan aikuisen välillä.
Mun mies myös haistelee mun pöksyjä ja joskus annan niitä hänelle ihan vartavasten nuuhkittavaksi. Riisun pikkarit, sivelen niillä hänen vartaloaan ja painan ne hänen kasvoilleen. Tuntuu tykkäävän ja kiihottaa se muakin. Joskus masturboidessani saatan haistella pöksyjäni itsekin. Jotenkin se pillun tuoksu kiihottaa. Naidessakin toisinaaan haisee oikeen kiimapillu ja sekös lisää latausta.
Meillä tykätään myös pissaleikeistä, avoimuus kannattaa ;) Itse oon siis opetellut tykkäämään, kun miestä se kiihottaa kovasti ja nykyään kiihotun pissaleikeistä minäkin.
Miten te leikitte pissaleikkejä? Missä?
Yleensä kylppärissä, se on siellä siistimpää hommaa, eikä tarvi kuin suihkuttaa lopuks. Joskus pissin pöksyyni niin, että mies saa katsella ja koskea. Toisinaan hieron miehen terskaa niin, ettei hän pysty enää pidättämään, vaan kusi roiskuu paineella. Joskus sitten pissitään toistemme päälle. Minä istun tai seison miehen päällä ja annan tulla, joskus hitaasti kiusoitellen ja joskus oikeen kunnolla. Mies puolestaan roiskii seisoessaan mun päälle, lähinnä pyllylle ja alaselkään. Miestä kiihottaa kauheesti, jos mulla on pissahätä, enkä pääse vessaan. Hän toivoo, että vähän lirahtaisi, kun en enää pystyisi pidättelemään, täytynee yllättää joskus...
- niinkuin mikä tahansa muu, kuin lähetys-saarnaaja asennosssa nainti.
- mieki tykkään nuuhkia vaimon pikkareita, - ei vain oikein hyvin irtoo häneltä tuoksuja - pesee vissiin liian usein pillunsa. ( Himo tuohon tuli, kun aikanaan huoltomiehenä tein remppaa asukkaan kylppärissä ja pesukoneen päällä oli rouvan vaatteita ja pikkarit - haarus oli "soosissa" ja nuuhkaisin - IHANAA. . meinasin mennä naimaan sen rouvan. )
- ihanaa jos nainen istuu päälle pillu levällään ja saa nuuhkia ja nuolla makuja.
- joskus esim. kaupoilla tai jossain joistain naisista lähtee "kiiman" tms. tuoksu, -se saa kalun kovenee.
- viimeks pikkukaupan maito-osastolla myyjätär tuoksui kiimalle AAAAH !!