Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotiäidit!

Vierailija
14.12.2009 |

Mitä tänään ajattelit puuhata ennenkö mies palaa kotiin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit siivoan pienemmän kanssa kun isommat on kerhossa

Vierailija
2/17 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset tulevat koulusta, mekin ajattelimme leipoa pipareita.

Tänään on myös lakanoiden pesu ja vaihto + petivaatteiden tuuletus pakkassäässä. Ruoankin ehdin tehdä ennenkuin mies tulee kotiin ja lähtee treeneihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta siivoamaan pojan huonetta yhdesssä joulukuntoon ja siivous jatkuu isomman tullesta koulusta hänen huoneessaan. Samalla pyöritän pyykkikonetta ja jossain välissä pitäisi tehdä ruokaa. Kun vauva menee päikkäreille vuorossa koiran harjausta ja vauvan herätessä sitten karvojen ja roskien imurointia. Jos ehdin käyn myös nettipankissa laittamassa laskuja maksuun.

Vierailija
4/17 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päiväisten perushommien lisäksi

Vierailija
5/17 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaana ja lapset eivät enää ole= jokainen tietää millainen yhtälö se on :(

Vierailija
6/17 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja petivaatteet pihalle. Pesukoneen pyöritystä, ruokakaupassa käynti. Sitten esikoisen haku tarhasta kuopuksen kera,lounasta, epämääräisten paperi/lehtikasojen läpikäyntiä, silittämistä ja tulevan vauvan vaatteiden viikkaamista hoitopöydän laatikoihin. Ruuan ehdin laittaa ennen miehen kotia tuloa ja sitten syödään. Jos ehdin tänään, niin askarrellaan ikkunoihin jouluenkeleitä lasten kanssa.

Vierailija
7/17 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ruoan, pesen pyykkiä,katson koululaisille välipalan, syötän vaauvan, siivoan, ulkoilutan koiran. käyn FB:ssä juon kahvia. ja joskus klo 23 muljahdan sohvalle ukkoni viereen, kun hän on töistä tullut :)

Vierailija
8/17 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä möllöttää väsyksissä :-) Menin eilen liian myöhään nukkumaan, enkä jaksa tehdä mitään "järkevää ja hyödyllistä". Haen isomman kohta tarhasta ja it varmaan pelataan lautapelejä ja naureskellaan juniorin konttausyrityksille. Siinähän sitä yhdelle päivälle on hommaa ;-)

Vierailija
9/17 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

normi päivä siis.

Vierailija
10/17 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

verstaan puolella vahtimassa, että isukki oikeasti tekee töitä.

Kestovaippapyykkien pesua, pulkkailua...... koululaisten vastaanottoa.... Ja nyt nuorinta syöttämään!

Vierailija
11/17 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten illalla aion leipoa pipareita

Vierailija
12/17 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan irrottaudun koneelta niin haetaan ulkoa hieno risu mitä tarvitaan joulukoristeluun :-) Sit sisälle syömään (eilisen keiton loput). Teen yhden kakun pakkaseen tai sitten tehdään loppu piparitaikinasta jotain mökkiä tai vast. Kello onkin varmaan tässävaiheessa jo 14 eli mies tulee kotiin. Mutta taidetaan myös ulosmennes viedä petivaatteet ulos on kerrankin niin kirpsakkaa :-)

Vierailija
13/17 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ruokaa, raivaan kämppää, pesen pyykkiä, pakkaan tavaroita tulevaa muuttoani silmällä pitäen ja jos ehdin ja viitsin, kuuntelen puhelimessa jossain vaiheessa mitä miehellä on sanottavaa...ilmotin sille, kun lähti työmatkalle, ettei tarvi soitella kun mulla ainakaan ei ole mitään sanottavaa sille. Eilen illalla yritti soittaa mut en vastannu. Viestillä ilmoitti sit soittavansa tänään ja toivovansa että vastaan...ajattelin vastata ja kuunnella mitä sillä on sanottavaa...jospa se toivoo edelleen mun kuolevan.

Vierailija
14/17 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ruokaa, raivaan kämppää, pesen pyykkiä, pakkaan tavaroita tulevaa muuttoani silmällä pitäen ja jos ehdin ja viitsin, kuuntelen puhelimessa jossain vaiheessa mitä miehellä on sanottavaa...ilmotin sille, kun lähti työmatkalle, ettei tarvi soitella kun mulla ainakaan ei ole mitään sanottavaa sille. Eilen illalla yritti soittaa mut en vastannu. Viestillä ilmoitti sit soittavansa tänään ja toivovansa että vastaan...ajattelin vastata ja kuunnella mitä sillä on sanottavaa...jospa se toivoo edelleen mun kuolevan.

Vierailija
15/17 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaa kotin vielä tänään. Ollaan aamupäivän kotona, askarrellaan, ja leikitään. Kun lapsi katsoo joulu dvdtä siivoan vähän paikkoja, kotona on nyt aika siistiä, ei tarvii sen kummemmin siivota. Sitten iltapäivällä lähdemme kahville minun työkaverin kanssa. Illalla vielä ompelen joulusukkia (lahjasukkia) mun ystävälle.

Vierailija
16/17 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti kaipaisi siivoamista, varsinkin keittiö ja vessat. Pyykkien viikkaamista. Postissa pitäisi käydä. Notkun tässä koneella. Selvittelen lasten riitoja. Ehkä ulkoillaan iltapäivällä. TAVALLISEN TYLSÄ PÄIVÄ!

Vierailija
17/17 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan meille ruuan ja pienemmän päiväunille. koitan vähän levätä jos mahdollista.