Kerätään tähän vinkit siitä, kuinka vuosia kotiäitinä ollut voi työllistyä!
Kommentit (29)
Korosta ihmeessä sitä miehen panosta, jos sellainen oikeasti on.
Yleensä ne pienten lasten äidit vaan tuppaa olemaan paljon poissa.
En vähättäle kotiäitiyttä vaan TYÖTÄ, jossa olen tällä hetkellä :) T:10
yritä käydä jokin kurssi, joka päivittää taitojasi. Painota hakemuksessa mitä olet tehnyt ja saanut aikaan työelämässä ja miten haluat vielä kehittyä. Yritä olla mainostamatta niitä kotiäitivuosia.
Tätä olen ihmetellyt usein! Aina kun valitsijana on keski-ikäinen mies, hän ottaa nuoren, kauniin ja timmin kaksikymppisen typsyn joka on työpaikassa max. 2 vuotta. Sitten lähtee opiskelemaan, vaihtaa työpaikkaa, tekee pari lasta tms.
MIKSI vanhemmat naiset ei kelpaa? Lapset on jo isoja tai muuttaneet kotoa pois. Eläkeikä ja vanhuuskin ovat vielä kaukana, työkokemusta on ja elämänkokemusta. Luotettavia työntekijöitä. Mutta kun ei ole yhtä södejä kuin nuoret tytöt. Siinä syy.
Olen töissä jossa olen katsellut erilaisia koordinaattoreita kohta 20 vuotta. Ja kyllä se kolmen lapsen äiti oli kaikista pahin vaihtoehto.
Sellaiset 50+ tädit on paras vaihtoehto.
Se on vähän kuin äidilleen ryppyilisi, jos tuonikäistä naisalaista yrittää hyppyyttää.
Olen töissä jossa olen katsellut erilaisia koordinaattoreita kohta 20 vuotta. Ja kyllä se kolmen lapsen äiti oli kaikista pahin vaihtoehto.
Koordinaattori kun on usein se solmukohta, jonka pitää olla paikalla, että homma toimii.
Sijaisenkaan on mahdoton loikata töihin sisään.
Valitan.
ja nyt töissä kivassa työpaikassa, eri alalla kuin ennen lapsia.(koulutus kyllä alalle löytyi)
Kehotan vain laittamaan hakemuksia postiin...niin kyllä se tärppää. Ja minulla oli suunnitelma ensin lapset hoitoon ja hoito kunnolla käyntiin niin on helppo alottaa työt. Lapset totuttelivat hoitoon kuukauden ja sitten nappasi ja sain unelmatyön! Työnantajakin tykkäsi kun pystyin aloittamaan työt heti, kun kerran lapsilla oli jo hoitopaikka jne..
Sellaiset 50+ tädit on paras vaihtoehto.