saako mun 3 v. tarpeeksi seuraa
poika kotihoidossa, lisäksi kotona 1 v tyttö. Tälläinen viikonjärjestys meillä on ollut:
ma leikkitreffit (noin 1.5-2tuntia)
ti leikkikoulu (jossa yhteensä 1.5 tutnia ohjattua toimintaa, ryhmässä samanikäisiä lapsia)
ke Mummola (ei siis samanikäisten seuraa)
to leikkitreffit ( taas sen 1.5-2 tuntia)
pe ei samanikäisten seuraa
la ei samanikästen seuraa
su ei samanikäisten seuraa
Huolestuttaa saako hän tarpeeksi seuraa samanikäisistä lapsista...Onko liian vähän tällä hetkellä?
Kiitos kommenteista!
Kommentit (8)
jos tuntuu turhautuneelta niin jokin kerho voisi olla kiva, esim tuo 2 krt viikossa 2 tai 3 tuntia..
ei tuntu turhautuneelta olleenkaan, mutta on aina ihan super innoissaan leikkikavereista, että äitinä, kun näen tuon innokkaan ilmeen tuntuu, että pitäiskö näitä olla enemmänkin. Kotona leikkii aina tyytyväisenä, ja meillä on plajon kodin ulkopuolista aktiviteettia (uintia ja kulttuuria ihan joka viikko). Jonkun verran saa seuraa pikkusiskolta, ei kuitenkaan säännöllisesti.
Ehkä juuri siksi leikkii innoissaan, kun ei ole liian usein.. :)
t. se edellinen
Kiitos kommenteista. En tajunutkaan, että voi olla innoissaan juuri siksi, että saa tarpeeksi seuraa, ei siis liian usein, eikä kyllästy siihen. Kiitos!
Unelma viikko lapsella. Noin tekisin minäkin, jos siihen mahdollisuus. t:lto
ei lapsi voi kyllästyä leikkimään muiden kanssa! mitä useemmin sen parempi :) siis mahollisuuksien mukaan
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 06:06"]
ei lapsi voi kyllästyä leikkimään muiden kanssa! mitä useemmin sen parempi :) siis mahollisuuksien mukaan
[/quote]Kyllä voi kyllästyä. Poikani sanoi jo hyvin pienenä, ettei jaksa sitä penskojen metelöintiä aina kuunnella:)))
Ihan sosiaalinen ja normaali aikuinen hänestä kasvoi.
kuulostaa ihan hyvältä. Tai miltä itse vaikuttaa? Vaikuttaako erityisen turhautuneelta?
Ja jos sinulla on se 1v. tyttö, niin tietenkin varmaan jo leikkivät yhdessä??
Mulla on 3v ja 5v tytöt, ja he leikkivät jo silloin kovasti yhdessä..