Martina ja vauva lensivät Lappiin..
Miksi he eivät osaa rauhoittua, miksi voi miksi? Miksi mistään ei voida luopua kun vauva syntyy?
Kommentit (16)
antakaa toisen elää niinkuin tykkää
pitkäskö koko elämän pysähtyä kun lapsi syntyy? sen virheen tuntuu moni tekevän. Meillä ainakin on niin, että lapsi syntyi meidän elämään, eikä me lapsen elämään! Ja hyvin on mennyt! Mikä on siinä pahaa että vauvan kanssa käy lapissa? Ja mistä sinä tiedät onko ne mistään luopunut vauvan synnyttyä! Jos ite olet hissukka niin miksi muiden pitäisi olla? hohhoijaa!
Miksi mistään pitäisi luopua, jos kerran osataan järjestellä asiat niin, ettei tarvitse valita?
Miksi vauvan kanssa ei voisi matkustaa Lappiin? En ymmärrä pointtiasi.
Miksi he eivät osaa rauhoittua, miksi voi miksi? Miksi mistään ei voida luopua kun vauva syntyy?
Tuskin kukaan mamma täällä on oikeasti sitä mieltä, että vauvan kanssa ei saa matkustaa Lappiin vaan pitää pysyä kotipitäjällä.
että kyllä lapsen kanssa KUULUU rauhoittua! Katsokaa nyt tätä helvatan nuorisoa ja koulu/päiväkotikäistä populaa. Suurella osalla keskittymis- yms. häiriötä, kun mennään niinkun ennenkin. Lapsi tarvitsee rakkautta ja rauhaa, ei mitään kelen Lapin maisemia!
Ihan oikeasti... ei se vauva välitä mistään muusta kuin äidin läheisyydestä. Ihan sama, onko Helsingissä vaiko Lapissa.
AP:lla ei taida olla lapsia.
se aistii, ollaanko jatkuvasti menossa, vai siellä tutussa kodissa...
kyllä nyt Martinan lapsesta tulee kaaarrrrmeeee nuorisorikollinen, kun äiti kehtasi lentää vauvansa kanssa Lappiin!! Hyi hyi Martina!!
joten kuulon perusteella ei ainakaan pysty aistimaan mitään. Hajuaistin kannalta tärkein on äidin ja äidinmaidon haju, sillä ne pitävät vauvan hengissä. Ei kukaan aisti mitään menemisiä, voi hyvää päivää taas kerran...
sä tiedät että he on "jatkuvasti menossa"?
tuskin vauvaa haittaa missä mennään kunhan syliä unta ja ruokaa saa. kyllä mekin mentiin vaikka vauva ihan pieni,ties missä
Kun minä olin pieni kultaisella 70-luvulla niin perheeni matkusteli paljonkin vaikka missä. Reissattiin niin kotimaassa kuin ympäri Eurooppaakin useita kertoja joka vuosi. Mielestäni se oli vain hienoa, eikä siitä mitään "vammoja" ole jäänyt. Pääsempähän nyt ylpeilemään sillä, että olin käynyt yli kymmenessä maassa ennen kouluikää :)
Semmosta tissinsyömistä ja karjumista oli kaikkien kanssa ekat kuukaudet ettei kotoa paljon lähdetty ja oma jaksaminen riitti just pihalle menoon:D mun vinkkelistä siis käsittämätöntä moiset reissut mutta kiva että martina otti vauvan mukaan eikä jättänyt hoitoon pientä, eikö vaan.
..aattelin että mikä siellä menee..