Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat ärsyttää miehen lapsessa? Eli siis "lapsipuolessa"

Vierailija
13.12.2009 |

Olis kiva kuulla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun kanssa ja se, ettei kaikki olekaan eka kertaa ja ainutlaatuista minun kanssa.

Siksi inhoan miehen lapsia.

Vierailija
2/11 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule mieheltä ja edustavat jotain vastakkaista oman ajatusmaailmani kanssa.

Tykkään kyllä lapsista ja tullaan hyvin toimeen. Mutta noin jos pitää ärsyttäviä piirteitä arvioida..:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kunnioita muita ihmisiä, kuvittelee, että maailma pyörii hänen ympärillään, röyhkeys.

Siis aivan samat asiat, mitkä yleensäkin saavat minut näkemään punaista. Kyse 17 v lapsesta.

Vierailija
4/11 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei ole mitään pahaa sanottavaa. Ainahan sitä jotain pientä sanottvaa on kaikissa suhteissa, mutta voittopuolisesti pelkkää hyvää.Tosi fiksuja, mukavia ja empaattisia lapsia.

Vierailija
5/11 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käyttäytyvät "lapsellisesti#" vanhempiaan kohtaan. Omille lapsille sen antaa vain helposti anteeksi, lapsipuolissa sen huomaa.

Vierailija
6/11 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niiden kanssa oikein kehtaisi julkisesti liikkua.

Muutoin lapset ovat kivoja, söpöjä ja kilttejä.

Vierailija
7/11 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kasvattaa häntä niin kauan, että hän tulee varmaan jo enemmän minuun kuin äitiinsä, on omaksunut paljon arvojani, asenteitani ja toimintatapojani. Aiemmin ärsytti hänen alistuvuutensa, hänen oli tosi vaikea oppia ilmaisemaan toiveitaan kun niillä ei äidin silmissä ollut ollut mitään arvoa. Ja nyt ärsyttää se, että hän pitää meitä itsestäänselvyytenä ja kohtelee meitä kuin palvelijoita, kuten kaikki nuoret vanhempiaan.

Vierailija
8/11 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät johdu siitä, että et ole synnyttänyt häntä. Myös itse synnyttämäsi tulevat käyttäytymään samoin, kun ovat samanikäisiä.

Vierailija
9/11 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei uskalla kiipeillä lasten kiipeilytelineessä, ei maistaa uusia makuja, ei mennä Linnanmäellä laitteisiiin, ei mennä veteen uimahallissa, eipä oikein mitään.

Lapsi ei myöskään tee juuri mitään käskemättä, siis edes leiki. Jos ei kehota, hän saattaa istua paikallaan tuolilla tekemättä mitään vaikka tunninkin. Tätä on vaikea selittää, mutta se tuntuu lähinnä siltä kuin häneltä puuttuisi persoonallisuus. Mieltymyksiäkään ei juuri ole tai ainakaan meillä näy.

Vierailija
10/11 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygieniakasvatusta ei ole ollut yhtään ja vaatteet haisee lialle jne. Ei se auta, että meillä täällä posmitetaan pesulle ja vaatteita pestään aina parin viikon välein. Mieskin on ärsyyntynyt, koska itse ei ymmärrä moista epäsiisteyttä. Äitinsä on taas hompsuinen, aina rasvainen tukka, likaiset vaatteet ja koti. Mies taas ei ole pystynyt varhaisesta erosta johtuen juurikaan tekemään tätä päivittäistä kasvatustyötä.

Muuten mukava muksu ja tuostakin syytän äitiä enkä lasta.

Vierailija
11/11 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei myöskään tee juuri mitään käskemättä, siis edes leiki. Jos ei kehota, hän saattaa istua paikallaan tuolilla tekemättä mitään vaikka tunninkin. Tätä on vaikea selittää, mutta se tuntuu lähinnä siltä kuin häneltä puuttuisi persoonallisuus. Mieltymyksiäkään ei juuri ole tai ainakaan meillä näy.

autistilta tai vastaavalta. Onko lapsi todettu ihan terveeksi?