Miksi jotkut roikkuvat toisissaan vaikka se ei selvästi tee heille mitään hyvää?
Kommentit (3)
En osaa kertoa mutta minä näen asian hyvin, minulla on visio
Kaverini on tälläinen, enkä osaa kertoa kaverilleni asiaa eikä hänellä ole visiota vaikka hän väittää että hänellä on visio mutta hänellä on missio, yritän välttää missionäärejä
Missionäärit ovat vastenmielisiä
Olen itse roikkunut aikoinaan kaverisuhteessa ja parisuhteessa jotka molemmat olivat minulle erittäin vahingollisia, mutta olettaisin toisien osapuolien hyötyneen monellakin tavoin minusta. Olin rikki lapsuuden kokemusten vuoksi ja vasta nyt 40+ osaan laittaa rajat ja hakeutua terveisiin ihmissuhteisiin. Luulen, että sellaiset hyväksikäyttäjät osaavat hakeutua sellaisten ihmisten lähelle, jotka eivät osaa laittaa rajoja. Itse ainakin olin pohjaton roskakori, aina valmis antamaan mitä tahansa itsestäni ja otin vastaan kaiken mitä minuun purettiin. Matka nykyiseen tilanteeseen on ollut kova ja kivikkoinen, mutta pakollinen.
Usein näen tilanteen jossa ihminen roikkuu jossain toisessa ihmisessä ja se ei tee tälle roikkujalle hyvää, tälle taas jossa roikutaan se voi tehdäkin tietyllä tavalla hyvää. Tällaisia voivat olla kaverisuhteet, romanttiset ja seksuaaliset suhteet tai melkein minkälaiset tahansa muutkin suhteet sukupuolia katsomatta. Olen itsekin elämässäni kerran roikkunut ihmisessä jossa ei olisi pitänyt ja josta aiheutui itselleni paljon pahaa.