Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pistänkö anopin maksamaan

Vierailija
13.12.2009 |

Eli lapsi oli ukin ja mummon luona yökylässä. Housut sain heittää roskiin (olivat ties missä liassa ja eivät puhdistuneet pesussa)Ja talvihaalari oli öljyssä. Eihän sekään lähtenyt puhtaaksi. Tosi hauskaa,

En ollut itse kotona kun toivat lapsen kotiin ja kyllä harmittaa. Mitäs noista housuista mutta se haalari oli ostettu nyt syksyllä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat hoitaneet lastani vastikkeetta . Mutta itse sen sinne väen vängällä halusivat, emme ole pyytäneet ottamaan lasta.

Olisi voinut edes yrittää itse pestä haalaria ennen kuin toi lapsen kotiin ja mainita tuodessa että sattunut tälläinen juttu. Mutta ei ollut tuodessa maininnut mitään asiasta.

Ja en miä ilkeä rahaa pyytää haalarista kun ei itse tarjoutunut maksamaan kun soitin ja kysyin missä likaantunut.

AP

Vierailija
42/49 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luitko mitä muuta sattunut ja tapahtunut isovanhempien luona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luitko mitä muuta sattunut ja tapahtunut isovanhempien luona?

Enpä lukenut koko ketjua, tuon vaateasian vain. Se ei itsessään vaikuttanut "haloon" arvoiselta...

Vierailija
44/49 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata vetää herneitä nenään.

Meillä kun lapset ovat olleet mummolassa hoidossa niin pakkaan suht paljon varavaatteita mukaan JOS sattuu likaantumaan pahasti/kastumaan.

sieltä tulee aina iso kassilllinen "likaisia" vaatteita.

Ne siis käyttää niitä surutta ja vaihtelee vaatteita pienimmästäkin jutusta.

Toisaalta ärsyttää kun vaatteet eivät edes ole likaisia mutta puolipitoista vaatetta en kuitenkaan viitti takas kaappiin laittaa. Tyyliin hoisut jotka hetken olleet päällä.

en ole jaksanut valittaa vaikka mielessäni joka kerta manaankin...

T: viiden äiti.

Senkään takia en viitti valittaa koska saamme lapset kuitenkin silloin tällöin mummolaan.

Vierailija
45/49 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on kolmevuotias, ja kerran on viime kesänä ollut sielä yön. Ei oo sen jälkeen huvittanut viedä. Mä olin pakannu sille kyllä vaatetta mukaan tarpeeksi ni samat paskaseks menneet vaatteet päällä ku oli viedessäkin. Ja huomio: he olivat käyneet saunassa! Lapsi ei osaa pyyhkiä itse pyllyä vessassa kakan jälkeen, mutta nyt oli sitten senkin tehyt. Voitte vain kuvitella sen näyn. Lasta ei oltu kielletty/komennettu yhtään, kaikkea sai tehdä ja karkkia hulluna syötetty. Päiväunille ei oltu laitettu ja yöunillekin vasta vaikka kuinka myöhään, vaikka kyllä luvattiin tehä niinku pyysin. Meillä on tarkat rutiinit... Huoh. Ja vaikka mitä muuta.

Vierailija
46/49 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan kumpikohan on lapselletärkeämpää , saada isovanhempien kanssa tutkia ruohonleikkuria vai pitää käyttövaatteet puhtaana?

Vierailija
47/49 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en kyllä lasta päästäisi yökylään tuollaiseen paikkaan. Ties mitä vakavaa vielä sattuu, jos ovat noin huolimattomia.

Mummolassa ei mielestäni tarvitse noudattaa rutiineja, vaan sehän on sellainen kiva paikka jossa voi herkutella ja valvoa vähän pidempään.

Mutta kyllä lasta pitää osata vahtia ja hoitaa. Jos ei puhtaita vaatteita osata edes vaihtaa niin huh huh!

voihan sitä lasta tavata muutenkin, eikai aina tarvitse yökylään mennä.

Vierailija
48/49 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ota muuten huomioon että täällä on kirjoittajia, jotka kaiken päivää vastailevat vottuilevasti kirjoituksiin... siis ihan sen takia ettei ole muuta tekemistä ja haluavat saada riidan aikaiseksi)

Meillä emme päästä enää lapsia anoppilaan yöksi ilman valvontaa esim. siksi että anoppi ei osaa säilyttää ruokaa... ruoka on tunteja pöydällä ja sitten pannaan ulos jäähtymään. Ok talvella mutta kun tekee samaa kesällä... ja heillä on kaksi jääkaappia. Mökille en voi kuvitellakaan lapsiani antavat, anoppi kuskaa ruuat sinne ( 2 tunnin matka) ilman kylmälaukkua. Hänen mukaansa esim. kuuma ruoka ei voi pilaantua matkalla, koska ruoka on kuumaa ja ilma on kuumaa, joten ruoka säilyy syötävänä

Vierailija
49/49 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ajattelin sinun olevan tyhjänvalittaja, kiittämätön miniä. nuo muut asiat, jotka kerroit muutti suhtautumiseni. Täytyy lasta valvoa, jos on syöttötuolissa ja jos kaatuu, niin heti on soitettava vanhemmille. ne vaateasiat muutenkin talvipuku/kuravaatteet kesähelteillä, eivät anna kovin hyvää kuvaa appivanhemmistasi.

Yritä järjestää tapaamiset niin, että joko sinä tai miehesi ovat paikalla.