Onko muijien...
..pakko käyttää niitä läpysköitä pikkareissa ?? Saamarin epämiellyttävää työntää kätensä naisen pöksyihin ja sillon sekä kämmen että selkämys on lievän liman välissä. hyh hyh...
Kommentit (12)
..pitäisi tehdä, kun on jo tuntitolkulla jutusteltu ja kaikki asiat puitu moneen kertaan. Siellä jalkojen välissä se tavoiteltu pääasia kuitenkin on koko ajan ollut. Jos kellokin alkaa hipoa jo aamu-kolmea, niin ei sitä ihan tyhjin käsin kantsisi poiskaan lähteä. Kyllä naiset saisivat luvan varoittaa tai sanoa suoraan. Tälläkin kerralla pitkään hipelöin ensin kankaan läpi, ennenkuin pöksyjen sisään sujautin...kyllähän se tietty aikas sileältä tuntui..???
Side tuntuu pikkareiden läpi. Luulis että jos (aikuinen?) mies työntää ihan itse kätensä haaruksiin kun naisella on side, lima ei haittaa tätä...
Eipä ole niin ohutta sidettä tullut vastaan, että sormin ei huomaisi. Oletko vähän yksinkertainen?
-Mies
kyllähän se tietty aikas sileältä tuntui..???
SE oli epämiellyttävää, kun joskus kännipäissäni survaisin tamppoonia ennenkuin ehdittiin varoittaa...
..sileältä tuntui. Ilman sitä läpyskää, pillun huulet olisivat tuntuneet sormissa ihan erilaiselta kuin sileä läpyskä.
Miltäs susta tuntus olla koko ilta baarissa pikkarit ja kohta päällihousutkin märkänä etenkin jos oot jutellu/tanssinu jonkun kiinnostavan miehen kanssa...mä vaan luulen et ei kukaan niitä "läpysköitä" huvikseen käytä mut jotkut vaan joutuu niitä käyttämään syystä tai toisesta kun meitä on on vähän kuivempia ja märempiä...
SE oli epämiellyttävää, kun joskus kännipäissäni survaisin tamppoonia ennenkuin ehdittiin varoittaa...
Tää ei nyt ihan auennut minulle... Puikkaisitko siis naista ennenkuin tämä ehti tajuamaan mihin pyrit?
mitäs, jos kokemuksesta viisastuneena mainitset valitullesi, että vetäydyt hetkeksi vessaan - sinä aikana tyttönen mitä suurimmalla todennäköisyydellä työntää kätösensä hoununkauluksesta sisään ja sujauttaa sen läpyskän veks.
Itse läpyskä on muuten melko verraton juttu - varsinkin, jos joku mies saa naisen käymään kierroksilla - ei sekään olisi mikään nami-asia, jos nainen olisi yltä päältä litsis märkä - näin käy kyllä minulle, jos miehessä on minuun vetoavaa potentiaalia; minä tosin olen oppinut itse käväisemään hieman peremmällä vetäisemässä sen läpyskän sopivalla hetkellä pois.
Mutta ole siis herrasmies ja auta naista hienotunteisesti juuri tuolla edellä kuvaamallani tavalla eli antamalla hetki mahdollisuutta ottaa häiritsevät lisukkeet pois - luulen, että saat siitä lisäpinnoja naismaailmassa.
kulli kovana ja valmiina seikkailuun, niin en taatusti poistu hetkeksikään veskiin, enkä minnekään muuallekaan. Minä painun suoraan asiaan, eli kohti pillua, ja mahdollisimman nopeasti. Jos naisella sattuu olemaan tampooni, niin se jää...
Mies on vasta silloin mies, kun pystyy välillä jäähdyttelemään. Eli jos kullisi siitä lerpsahtaa ja seikkailuhalus katoaa, jos vetäydyt välillä hienotunteisesti kauemmas, et ole mies vaan keskenkasvuinen äänenmuurrokseen jäänyt poika.
kulli kovana ja valmiina seikkailuun, niin en taatusti poistu hetkeksikään veskiin, enkä minnekään muuallekaan. Minä painun suoraan asiaan, eli kohti pillua, ja mahdollisimman nopeasti. Jos naisella sattuu olemaan tampooni, niin se jää...
...ei se ihan noinkaan ole. Se menee silleen, että kun tuntee sen tipan lähtevän, niin se pitää myös sitten sylkäistä. Mulla taitaa olla ikää vaikka sun isäksi.
Ohan oma on valintas :-D