Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko rasisteissa enemmän miehiä kuin naisia?

Vierailija
13.12.2009 |

Sehän olisi loogista. Pelkäävät, että vieraan rodun urokset vievät heidän naaraansa ja vaarantavat oman perimänsä jatkuvuuden.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän suomalaisilta miehiltä, tosin myös vanhemmat naiset ovat myös melko halukkaita ilmaisemaan ajatuksiaan ääneen. Tosin olen suomalainen,mutta lapseni ovat näiden raukkisten mielestä väärän värisiä.

Sanomisista ei ole mitään hyötyä. Sekarotuiset pikkupallerot tulisi polkea murskaksi ja pilaantunut liha iskeä heinäseipääseen. Suomalaiset miehet ovat aivan liian kilttejä ja nössöjä. Naisia arvostavat lätkäfanit kuolevat vielä sukupuuttoon röyhkeämpien paskageenien tieltä.

Sinä olet kääntänyt selkäsi omalle kansallesi ja rodullesi joten älä kutsu enää itseäsi suomalaiseksi tai auo turpaasi mistään naisten kunnioittamisesta tai muuta vastaavaa. Sinulla ei ole enää minkäänlaista oikeutta arvostella Suomea.

On sekä biologisesti että loogisesti raivostuttavaa kun suvaitsevaiset aukovat turpaansa naisten kunnioittamisesta ja seksuaalisesta itsemääräämisoikeudesta. Feminismi kumoaa itse itsensä. Feministissuvaitsevaista vittuilua ei kuunnella loputtomiin.

Vierailija
2/7 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän suomalaisilta miehiltä, tosin myös vanhemmat naiset ovat myös melko halukkaita ilmaisemaan ajatuksiaan ääneen. Tosin olen suomalainen,mutta lapseni ovat näiden raukkisten mielestä väärän värisiä.

Sanomisista ei ole mitään hyötyä. Sekarotuiset pikkupallerot tulisi polkea murskaksi ja pilaantunut liha iskeä heinäseipääseen. Suomalaiset miehet ovat aivan liian kilttejä ja nössöjä. Naisia arvostavat lätkäfanit kuolevat vielä sukupuuttoon röyhkeämpien paskageenien tieltä.

Sinä olet kääntänyt selkäsi omalle kansallesi ja rodullesi joten älä kutsu enää itseäsi suomalaiseksi tai auo turpaasi mistään naisten kunnioittamisesta tai muuta vastaavaa. Sinulla ei ole enää minkäänlaista oikeutta arvostella Suomea.

On sekä biologisesti että loogisesti raivostuttavaa kun suvaitsevaiset aukovat turpaansa naisten kunnioittamisesta ja seksuaalisesta itsemääräämisoikeudesta. Feminismi kumoaa itse itsensä. Feministissuvaitsevaista vittuilua ei kuunnella loputtomiin.

tulee aika usein vastaan, ovat vain häpeäksi Suomelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vie niitten työpaikat, asunnot ja naiset.=)

Vierailija
4/7 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/7 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta töiden viemisestä ei pelkoa:-)

Vierailija
6/7 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset pidättäytyvempiä.

itse ihmettelen suuresti miten suomalainen nainen suostuu luopumaan identiteetistään ulk.maalaisen miehensä uskonnon vuoksi. noloa ettei voi näyttäytyä julkisesti, ensin peittämällä itsensä muilta miehiltä pukeutumalla huntuun... pah!

Vierailija
7/7 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset pidättäytyvempiä.

itse ihmettelen suuresti miten suomalainen nainen suostuu luopumaan identiteetistään ulk.maalaisen miehensä uskonnon vuoksi. noloa ettei voi näyttäytyä julkisesti, ensin peittämällä itsensä muilta miehiltä pukeutumalla huntuun... pah!

Jos nainen miehen takia uskoo johonkin, eiköhän nainen ole täysin hukassa itsensä kanssa muutenkin! Suurin osa suomalaisista musliminaisista, joihin tässä nyt viittaa, ovat olleet muslimeja jo ennen miehensä tapaamista. Osa on jopa sinkkuja, hui!! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi