Katkaisisitko välit sisareesi, jos hän olisi vedättänyt sinut maksamaan yksin maksun, joka
teidän olisi pitänyt maksaa puoliksi? Hän olisi toiminut siis valheellisesti.
Kommentit (9)
mutta sisaressa voi olla muita hyviä puolia
Olisin vain jatkossa varovaisempi kustannusten jaon suhteen. Vaatisin vaikka etukäteen puolet summasta tilille.
Aika teiniä, jos rahasta on noin tiukkaa ja kova skaba.
olla jos ei ole rahaa jaella ympäriinsä. Tai teiniä. :)
Mutta joo, en laittaisi välejä poikki, mutta en sitten kyllä enää suostuisikaan kimppa ostoksiin.
en ole pikkumainen. paitsi jos kyseessä olisi ollut veljeni, jonka ei tarvitse kuin yskäistä ja minä olen vihainen.
olla jos ei ole rahaa jaella ympäriinsä. Tai teiniä. :) Mutta joo, en laittaisi välejä poikki, mutta en sitten kyllä enää suostuisikaan kimppa ostoksiin.
että rahat ovat tosi tiukilla ja sisartakin vielä kehdataan höynäyttää sen takia. Aikuinen pyytäisi reilusti ja avoimesti apua ja lainaa.
Kyllä katkaisin, alkoi pistelemään vuodesta toiseen hoitaa vanhempien lahjojen yms. maksaminen yksin, vaikka korttiin täytyi toki laittaa molempien nimi. Reilu vuosi sitten sain myös kunnian maksaa hänen vuokriaan ja sen sellaista, joten pidin parempana poistaa hänet tästä elämästä. Nyt sitten maksattaa ne samat jutut vanhemmilla.. Ikäähän hänellä on vasta 38-vuotta.
ja näin olen myös tehnyt. Olen maksanut menoja jotka meidän piti hoitaa puoliksi. Nyt se nainen väittää, että mitään tällaista ei ole sovittu. Hän on minulle velkaa yli 2000 euroa. Eikä suostu maksamaan. Rahani aion häneltä saada. Muuten en minä eikä perheeni emme halua olla hänen tai hänen perheensä kanssa missään tekemisissä!
Olen maksanut oman osuuteni perintöverosta ja veljeni ja äitini hallitsevat kuolinpesän omaisuutta kuin omaansa eikä minulta kysytä mitään. Minulta on tavallaan varastettu tuon perintöveron verran vähintään koska en saa käytännössä hallintaoikeutta mihinkään kuolinpesän omaisuuteen. Olen jopa harkinnut pesän jaon vaatimista.
vaan pyytäisin häneltä puolet rahoista...