Mitä teidän perheessä tapahtuu juuri tällä hetkellä?
Meillä mies on pikkujouluissa ja lapset tanssivat Ipanapan tahtiin. Hulttioäidin lauantaisallimukset :)
Kommentit (40)
ja minä ja koira lötkötellään takkatulen äärellä ja katotaan Ne Salmisia.
ja ihmetellään pihalla pörrääviä poliiseja.
Itse syön sohvalla jättipapuja tomaattikastikkeessa (ei purksita) ja pian alan silittää elokuvaa katsellen. Perheen nuori on omissa menoissaan.
mies katsoo yläkerrassa telkkaria, minä surffaan koneella ja juon lauantaisiideriä n:o 2, kohta katteleen jotain elokuvaa ;-)
Lapset odottaa iltapuuroa ja ihastelee joulukuusta, jonka juuri koristelivat.
Isä vaihtaa petivatteita.
Vauva 9 kk nukkuu, välillä itkee istualtaan. Isommat tytöt (5 ja 6) ovat olleet jo tunnin sängyissään, mutta vielä vaan mölinä kuuluu. Minä täytin äsken kakun huomiseksi.
otan rennosti sängyllä jotta selkäsärky ja supistelu menis ohi....
Minä juon Coronaa ja surffailen netissä.
lapset(5kpl)nukahti klo 20.
mies töissä ja pitäs ite ruveta silittää pyykkejä.2 korii odottaa:)
et tälläistä meillä tosin rauhallista.
ja ihmetellään pihalla pörrääviä poliiseja.
katsotaan miehen kanssa Uutisvuotoa ja juodaan Ouzoa. Kuunnellaan uuden kuivausrummun hurinaa, vihdoin ehkä saadaan pyykkivuori pienenemään...
Lapsi 2v just nukahti, mies lähti hakemaan grilliltä kebabia. Minä odotan nälkä vatsassa kurnien herkkuhetkeä. :P~
mina koneella ja katsoin toisella silmalla telkkua. Esikoinen lukee lasten lehtea ja koira pissi juuri matolle... Odotan miesta etta saa siivota sen.
mies bussissa jossain maantiellä, keula tänne päin
Itse syön sohvalla jättipapuja tomaattikastikkeessa (ei purksita) .
???et pureksi, mikä juttu tää on, mikset?
mies on keikalla kuuntelemassa musaa kaverinsa kanssa ja minä istun täällä kotosalla.. Syön suklaata ja katson toisella silmällä Greyn Anatomiaa boxilta. Surffaan netissä ja chattailen kaverini kanssa skypessä. KOhta varmaan pitäisi malttaa lähteä nukkumaan...
Mies on töissä. 1v nukkuu ja 5v leikkii. Pitäisi hilpaista tekemään iltapala lapselle ja sitten ryhtyä iltasadun lukuun.
Just luin iltasadun ja nyt odotan että nukahtavat, mies katsoo alhaalla lätkää.