Mitä teidän perheessä tapahtuu juuri tällä hetkellä?
Meillä mies on pikkujouluissa ja lapset tanssivat Ipanapan tahtiin. Hulttioäidin lauantaisallimukset :)
Kommentit (40)
vanhin lapsista nukkuu
seuraavaksi vanhin on ulkona
1v tyhjentää alakerrassa laatikoita
minä imetän tässä koneella kuopusta...
kans mies pikujouluissa eli minä lasten kanssa kotosalla. 2v poika puuhaa brion junaradan kanssa ja 4v tyttö puuhastelee jotain, minä kurkin puolella silmällä nettiä.
1,5 v on kiukutellut ihan joka asiasta tänään, nyt on vuorossa iltapuurotappelu. Mies hoitaa tämän taistelun, minä istun hetken sohvalla miniläppärin seurassa. Isommat pojat 5 v ja 13 v rakentavat legoja yläkerrassa. Harvinaista sopuisaa leikkiä... johtuu varmaan osittain tuosta pienestä karjujasta.
Meillä myös mies pikkujouluissa :).Vanhin mummolassa,keskimmäinen ulkona kaverin kanssa ja pienin untenmailla..Ihana rauha!!
kohta sammutetaan valot ja menen halaamaan hyvät yöt.
vanhin lapsi mummolassa yökylässä ja nuorin vellipullon kanssa sylissäni.
Lapset nukkuu ja mies sikarilla terassilla
Kohta syödään miehen kanssa "mutakakkua" ja vietetään kahdenkeskistä laatuaikaa.
lapset söi juuri iltapalan, ja meni pelaamaan Wiitä, minä juon olutta vitutukseeni (eka) ja surffaan netissä. koira makaa jaloissa ja pieree.
Toinen lapsi mummolassa yökylässä ja toinen nukkuu. Harmittaa, kun jäin taas kakkoseksi dokaamiselle :(
Just sai korjattua kerrossängyn. Minä tulin just tänne ja join minipullon kuohuvaa.
Mies laittaa minulle ja itselleen iltapalaa ja kohta ruvetaan katsomaan Serranoja dvd:ltä.
Itse olen koneella ja odotan että selviytyjät alkaa ja kömmin sitten sänkyyn sitä seuraamaan.
Mies jo on sängyssä ja katsoo telkkaria mutta kampeaa varmaan itsensä kneelle kun itse tästä nousen pois.
Hän kattoo Bakugania nauhalta ja mä täällä. Mies ja poika leirillä koko viikonlopun.
(junior-kysymyksillä, surffaillen samalla). Vanhin facebookissa. Keskimmäiset serkuilla. Mies muuttamassa tätiään. Koira syö iltaruokaansa (15 sek.)
lapset leikkivät, mies varmaan makaa sohvalla.Kohta iltatoimille lasten kanssa. Ja apua, mullahan on luumuhillo liedellä...
lapset viikonloppuhoidossa, tultiin miehen kanssa just saunasta, mies katselee telkkaa ja minä tulin tähän juomaan yhden silver starin mojiton.
ja mun piti kirjoittaa joulukortteja...