Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Useimmilla työssäkäyville pienempi veroprosentti kuin työttömällä. Vittuako kitisette?

Vierailija
12.12.2009 |

Että muka olette ainoita veronmaksajia tässä maassa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömyyspvrahasta. Jäsenmaksua ei työttömän tarvitse maksaa jos on peruspäivärahalla.

Eli jos verohallinto on määrännyt että veroa peritään 20%, niin liitto perii vielä +2%.

Näin ainakin 2 vuotta sitten kun vielä olin ansiosidonnaisella.

Vierailija
22/25 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömyyspvrahasta. Jäsenmaksua ei työttömän tarvitse maksaa jos on peruspäivärahalla. Eli jos verohallinto on määrännyt että veroa peritään 20%, niin liitto perii vielä +2%. Näin ainakin 2 vuotta sitten kun vielä olin ansiosidonnaisella.

Kyllä se on verohallinto joka perii senkin +2% koska työtön ei maksa työttömyysvakuutusmaksuja ym sos.maksuja jotka työssäkäyvältä peritään palkasta sen jäsenmaksun lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja liitto peri veroa 21% mukaan.

Vierailija
24/25 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se liitolle mene. Työttömyyskassa ei sitä myöskään peri, sillä ei sillä ole verotusoikeutta.

Vierailija
25/25 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli palkkaverokortti, jossa oli 21,5% vero 40.000,00 euroon asti, ja siitä menevästä osasta 37%. Jäin työttömäski ja tuloni pulittuivat. Hain muutosverokorttia ja verotoimistolta tuli etuudesta pidätys%, joka on 20.000,00 euroon saakka 21,5%, ja yli menevältä osalta 32%. Työmatkakuluja on mulla ollut vain 100 eur/v. Työttämällä on ns. tasaveromalli tuplapalkkaan nähnen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän