Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen lesbo..

Vierailija
12.12.2009 |

enkä oo kertonu miehelleni.. meillä on 2 lasta ja kolmas tulossa..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lesbosuhteessa ja olen alkanu miettimään, onko tämä sittenkään sitä mitä haluan.

Vierailija
2/7 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaihtakaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaihtakaa?

Joo, ihan tosi, ei oo hauskaa. Mä olen bi, ja elän miehen kanssa. Mua hirvittää, etten koskaan saa kokea millaista olisi elää naisen kanssa. Pidän kuitenkin enemmän naisista loppupeleissä, siis seksuaalisessa mielessä ainakin. Lasteni vuoksi en kuitenkaan voi alkaa kokeilemaan toisenlaista elämää. Ja mä jopa ihan oikeasti rakastan mun miestäni. Voispa saada molemmat :D No joo, heh heh.

Vierailija
4/7 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile.

Vierailija
5/7 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen naimisissa miehen kanssa ja rakastan häntä. Mutta en kyllä samaan aikaan koe eläväni mitenkään elämääni hukkaan, vaikka en pääse kokilemaan muita miehiä tai matkustelemaan minnekään, josta myös pitäisin valtavasti.

...vaihtakaa?

Joo, ihan tosi, ei oo hauskaa. Mä olen bi, ja elän miehen kanssa. Mua hirvittää, etten koskaan saa kokea millaista olisi elää naisen kanssa. Pidän kuitenkin enemmän naisista loppupeleissä, siis seksuaalisessa mielessä ainakin. Lasteni vuoksi en kuitenkaan voi alkaa kokeilemaan toisenlaista elämää. Ja mä jopa ihan oikeasti rakastan mun miestäni. Voispa saada molemmat :D No joo, heh heh.

Vierailija
6/7 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen naimisissa miehen kanssa ja rakastan häntä. Mutta en kyllä samaan aikaan koe eläväni mitenkään elämääni hukkaan, vaikka en pääse kokilemaan muita miehiä tai matkustelemaan minnekään, josta myös pitäisin valtavasti.

...vaihtakaa?

Olisi vain luultavasti hyvnkin erilaista elää naisen kanssa, kuin mitä tämä on miehen kanssa. Ainakin seksi sujuisi varmasti tuhannesti mutkittomammin, nyt se on lähinnä pakkopullaa. Kuitenkin kumppanuus, jota tunnen mieheni kanssa, on todella vahvaa, enkä haluasi hänestä luopua.

Vierailija
7/7 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaihtakaa?

Enkä nyt sano tätä vittuilumielessä, mutta niin se on. Suosittelen, että ietit, mitä oikeasti haluat elämältäsi.

Ei moni muukaan pääse toteuttamaan kaikkia haaveitaan koskaan. Joskus tällaiset ajatukset kumpuaa siitä, että elämässö on joku tyhjiö. Kannattaa selvittää mistä se johtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi