Ootko ampunu ikinä pyssyllä?
Kommentit (28)
Revolverilla (yläasteen TET-jaksolla) ja rynnäkkökiväärillä (intissä).
ja kaasupistoolilla tarkkuusammuntaa
pistoolilla ja rynnäkkökiväärillä.
haulikolla, kiväärillä ja pistoolilla. Taulua, savikiekkoja ja saalista.
ilmakiväärillä, ilmapistoolilla, Revolverilla, pistoolilla, pienoiskiväärillä, haulikolla, kiväärillä, rynnäkkökiväärillä, konepistoolilla, singolla, 23mm Sergeillä-, 40mm ja 120mm bofors-tykeillä sekä heittänyt käsi/savukranaatteja, laukaissut raketteja ASROC-syvyysraketinheittimestä, ja kalastanut turskaa syvyyspommeilla.
noita tuolla kaapissa, monenlaisia.
niillähän tarkoitus tappaa
kaapissa monenlaisia aseita, harrastusta ja metsästystä varten
nuppineulan päitä, metallisia, onko se ilmakivääri?
Ja kerran sellaisella isommalla pyssyllä jota piti pitää tiukasti olkaa vasten ettei olka irtoa, silti tuntui että irtoaa, mikä lie ollut pitkä piippu oli?
erinäisillä käsiaseilla sekä rynnäkkökiväärillä... Mukavaa puuhaa.
Olen kokeillut ampua jollain venäläisellä, mustalla pistoolilla ampumaradalla ( en ymmärrä aseista mitään ), missä oli äänenvaimennin ( sellanen, joka kierrettiin siihen aseen piippuun kiinni ) ja ilmakiväärillä olen huvikseni ammuskellut sekä radalla, että mökillä tölkkejä ja halkoja. Jalkajousella olen kokeillut myös
( en oikein vaan meinannut voimat riittä ladata sitä )ampua maalitauluun = ohi meni:)
jos pelkää aseita ja harrastaa ammuntaa... 14
Ja ilma-aseilla enemmänkin mutta ei kai tässä niitä tarkoitettu.
liian väkivaltainen laji minulle enkä olisi mennyt ellei olisi kuulunut tunnin ohjelmaan.
Hah, meidän seurassa on 4 meitä naisia, ja kolme meistä kaatoi hirven syksyllä. Siinä on miehillä teurastus-veto-paloittelu-urakkaa, kun me naiset kävimme metsällä.
Ei silti, kyllä metsästys on täällä syrjässä todellinen leivän jatke, ei mikään luxusharrastus. Siinä tuli meillekin 4 kuukauden lihat pakkaseen, kaupassa sama satsi taitaisi olla possunakin lähemmäs tuhat euroa. On oma ase ja omat luvat.
Ja muuten, meidän 4-vuotias oli mukana nylky-urakassa, samoin veljeni 3- ja 5-vuotiaat tytöt kävivät katsomassa kun lihaa paloiteltiin. Tärkeää on tietää mistä ruoka tulee, vaikka tytötkin kaupungissa asuvat.
ilma-aseilla, mutta olen myös kokeillut haulikkoa ja kivääriä.
Odotanpa innolla kun ap teki tälläisen aloituksen ja tiedän että esim. metsästäviä naisia on paljonkin. Niin koska joku mamma älähtää kuinka edesvastuutonta ja moraalitonta on pitää aseita talossa missä on lapsia. Saati sitten metsästää jotain. Odotellaanpa :)
Metsästys on kiellettävä, jokaisella eläimellä on oikeus elää. Lihan syönti on kiellettävä, ihminen pärjää terveemmin kasvisravinnolla. jos lihaa on pakko syödä, osta kaupasta, aseet on hävitettävä maapallolta.
töissä...