Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Si-rokotteesta

Vierailija
12.12.2009 |

Mua ÄRSYTTÄÄ se, ku niin monet täällä jauhaa rokotteen kamalista sivuvaikutuksista, kaikista mahdollisista hirveistä taudeista ja muista mitä juuri tämä rokote VOI aiheuttaa. Lukekaapas huvikseen ihan minkä hyvänsä rokotteen sivu- ja haittavaikutuksia niin huomaatte että aivan yhtä kamalaa luettavaa on ku si-rokotteen kohdalla. Ja näitä muita piikkejä te annatte lapsillenne täysin turvallisin mielin sen kummempia kyseenalaistamatta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen itse rokotevastainen eikä meidän lasta ole rokotettu normaaliin tahtiin ja tuskin rokotetaankaan. Itse meinasin kuitenkin ottaa si-rokotteen koska tällä hetkellä on todennäköisempää saada SI kuin esim. polio.

Meillä tosin kämmättiin nuo rokotukset, että eipä olla koko rokotetta saamassakaan.

Vierailija
2/5 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä siitä jauhetaan kun sitä ei ole tutkittu. En tiedä, itsellä se ei oikeastaan ollut syy jättää rokotuttamatta mutta mitä järkeä tästä on jaksaa vääntää kättä viikosta toiseen??? Kukin tekee niin kuin parhaimmaksi näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en puhunu siitä kuka sen otta tai jättää ottamatta. Puhuin niistä sivu- ja haittavaikutuksista, joista niin kovasti on puhuttu. Ja aivan yhtä kamalia haittoja on niissä muissakin rokotteissa joita otetaan. Ja si-rokotteen eri osat on tutkittu jossain muodossa kuitenki, eihän siihen nyt mitään täysin uutta, koskaan ennen nähtyä ja koettua myrkkyä oo tukittu...

Vierailija
4/5 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokote vasta ensi syksynä jos silloin on odotettavissa toinen aalto. Rokotetta on siihen mennessä jo ehditty tutkia ja varmasti kehitetty turvallisempi versio.

Vierailija
5/5 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä rokotetta mihinkään muuteta. Rokotetta on valmistettu jo miljoonia ja kyllä ne kaikki kuule käytetään... Eikä sulle tänne suomeen tilata uutta turvallisempaa versiota.

Sitä paitsi kuten ap kirjoitti samanlaiset sivuvaikutukset tavallisilla rokotuksillakin on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän