Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

parisuhdeasiaa

Vierailija
12.12.2009 |

miten saada taas parisuhteeseen kipinää?

Periaatteessa kaikki on hyvin, mutta omat fiilikset ovat miinuksen puolella. Ei ole väkivaltaa, ei pettämistä, seksikin on yleensä ihan o.k ja sitä on säännöllisesti. Koko mies on vaan alkanut ärsyttämään. Asioista ei oikein voi keskustella miehen kanssa, kun hän kokee kaiken syyttämisenä,puhuin sitten kuinka kauniisti tahansa. Eroisin jos ei olisi yhteistä lasta, en vaan jotenkaan jaksa. Onko vinkkejä, kirjallisuutta mistä saisi jonkinlaista vihiä "parisuhdetoiminnasta".

Kiittäen: 40v. kahden lapsen äiti

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harville Hendrix: kaikki se rakkaus mikä sinulle kuuluu.

Minä ostin tuon pari vuotta sitten, kun kuvaamasi tuntuisia fiiliksiä oli. Kirjassa on ns. teoriaosuus, joka pitää lukea ensin. Lisäksi siinä on tehtäviä, joista osan ainakin voi tehdä ihan yksikseen, osa taas on ehdottomasti tehtävä yhdessä puolison kanssa. Kirjailijan itsensä mukaan jo siitä, että tekee yksin ne tehtävät, jotka voi, on hyötyä, ja ainakin mulla olikin. Loppupeleissä miehenikin kiinnostui kirjasta, luki myös sen ja teimme harjoitukset lopulta myös yhdessä. Meitä se lähensi uudestaan, ja pystyimme taas puhumaan asioista. Mulla nimittäin se, että koko mies ärsytti, kumpusi juuri siitä, että koin etten pysty puhumaan miehen kanssa mistään (ilman riitaa tai miehen syyllistymistä tms.).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla