Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pimppikarvotukseni on aina ollut suoraa

Vierailija
11.12.2009 |

ei siis kiharaa.35v. Onko muilla?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksitellenniille harvoille alueille tekoripsiliimalla yksitellen kiinni. saunassa sittenliima kylläsulaa ja karvattippuvat mutta siellä hämärässä eikukaan näe. sitten pefletin suojissa puikin äkkiä pukukaapeille ja käyn sitten kotona paremmin suihkussa

Vierailija
22/31 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki karva suoraa, tosi paksua ja jäykkää - ja minkä "parasta", sitä on PALJON...

Ihan kuulla etten oo ainoa : )

Kysysisin teiltä muilta karvaisilta, että ootteko joskus käyneet karvanpoistossa???

Mä en uskalla, kun olen ihan varma, et jos menisin hakeen jonkun brassijutun niin veri lentäis. On nimittäin sitä paljon vankkaa tuo karvankasvu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, suorat on ja sen lisäks punaruskeat. Häpesin niitä kuollakseni yläasteikäisenä, häpesin niitä parikymppiseen saakka.

Leikkaan ne edelleen todella lyhyiksi, se on jäänyt tavaksi. Kun niitä leikkaa, suoruus muuttuu vähän sellaseks pörröisemmäksi; ootteko huomanneet? Jos karvojen antaa kasvaa, nehän lakoo niinkuin vilja rankkasateella.

Mut kaikkien noiden häpeän vuosien jälkeen, ei asia vois enää oikein vähempää vois kiiinnostaa, hoh hoijaa, ihanaa olla tostakin murheesta vapaa:)

Vierailija
24/31 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli melko kihara karvoitus, mutta joskus 20 v aloin poistaa niitä säännöllisesti.

Nyt jos annan kasvaa niin melko suorat ja tyhmännäköiset ovat. Siis pidän edelleen posliinina. Ikä oli nyt 33.

Vierailija
25/31 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi pidän posliinina tai vain pienen tupsun "päällä" ettei palele...:)

Ei juuri kasva edes karva kainaloihin eikä jalkoihin, varmaan ihan hyvä juttu! Tosin kulmakarvanikin ovat aikas harvat, vaikka mustat

Hassua sikäli että mulla on tosi paksu luonnonkihara tukka! Ei oo muualle riittäny karvoja....?

Vierailija
26/31 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pimperon kiharin karva :)

Vierailija
27/31 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tiedätte että kainalokarvanne ovat suorat? tuskin niitä kauheasti olette päästäneet kasvamaan.

Minäpä kasvatin muutama vuosi sitten kainalokarvat, kun mulla ei koskaan ollut semmoisia ollut. Sitten kun leikkasin tukan pois, meni karvatkin, kun ajattelin, ettei kainalokarvojen sovi olla pitemmät kuin tukan.

Mullakin on (melko) suorat häpykarvat, ja ilmeisesti kainalokarvatkin. Ne on olleet pisimmillään ehkä 1,5-2 cm, joten vähän vaikea sanoa.

Tuosta kainalokarvojenkasvatuksesta opin sen, että ei oo niin nuukaa, jos on vähän kainalokarvaa. Voin nostaa kädet ylös ihan häpeilemättä kesälläkin (käytän aina hihattomia toppeja, enkä t-paitoja).

Vierailija
28/31 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiharat, siis todella kikkurat, nyt on suoraakin suoremmat. Vain kerran olen ajanut posliiniksi ja siitä on vain vähän aikaa. Eli kyse tuskin on karvojenpoistosta. Kiinnostaisi kyllä tietää, että miksi karvojen laatu muuttui :)

Tummat karvat, selvästi paksummat/karkeammat kuin hiukset.

Vierailija
29/31 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi olen aina mielummin kokonaan posliini. En vaan tykkää karvoistani.

Vierailija
30/31 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
31/31 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös ihan suorat kainalo- ja pimppikarvat. Ja hentoa ja pehmeää kuten hiuksetkin. Outo väriero - hiukset on keskiruskeat, mutta kaikki muut kehon karvat kulmakarvoista pillukarvoihin kultaan/hiieman oranssiin vivahtavat vaaleat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi