Olemmeko tylsiä, kun ostamme kaikille tuttaville ja sukulaisille joululahjaksi punaviiniä?
Kommentit (10)
Mukaan vielä joku pieni, erikoisempi suklaa, nam!
Päihittää tukkukipot ja pörrösukat mennen tullen.
itse ottaisin punaviinin mielellään. Sen saa helposti kulutettua, muut tavarat jää kaapintäytteeksi. Ostan itse sen mitä tarvitsen...
Mutta tietysti jos kaikki sukulaiset availevat lahjoja samoissa joulujuhlissa ja kaikki ovat saaneet punaviiniä, saattaa näyttää vähän siltä kuin olisitte yrittäneet vain päästä helpolla...
Tosin mieluummin ottaisin silti pullon punaviiniä joka näyttää helpolta valinnalta kuin jotain tosi kummallista ja vaikealta valinnalta vaikuttavaa joka ei ole ollenkaan mieleeni.
mutta ei haittaa hyvä idea, kaikki varmaan ilahtuvat viinistä enemmän kuin esim. Mariskooleista tai Kivilyhdyistä (ja nekin vielä vääränvärisinä)
aikuisille lahjaksi. Tuskin kukaan aikuinen oikeasti pettyy jos ei saa maailman kekseliäintä lahjaa. Minä ostan jotain hvyin hyvin pientä kaikille aikuisille joiden seurassa ollaan jouluaattona, muut jäävät ilman. Lahjat on lapsille minusta. Joskus on ollut lahjattomiakin vuosia ja joskus taas innostun ja panostan jokaiseen... Tänä vuonna en panosta. Jonkun suklaan jokaiselle ehkä. Tai kiitos vinkistä - punaviinin vaikka:)
itseäni ärsyttää lahjat jotka jää nurkkiin pyörimään. punaviini on ihan paras lahja. jouluna saa glögissä kulumaan sellaisenkin viinin joka ei ole ihan omaan makuun paras.
mutta eihän se synti ole