Isomunaiset miehet alttiimpia pettämään?
Kokemusta on kolmesta ukkomiehestä ja kaikki ovat olleet isomunaisia. Ja jokainen heistä aktiivisesti etsinyt seuraa, pitänyt yhteyttä, liehitellyt ja pyrkinyt sänkyyn. Yhdellä oli jopa netti-ilmoitus, jossa etsi itselleen seksiseuraa.
Tuli mieleen, että ovatko isomunaiset seksikeskeisempiä ja siksi helpommin heille ei riitä vain yksi nainen? Haluavatko jakaa ilosanomaansa mahdollimman monen naisen kanssa? Tällä nettityypillä oli aina ollut avioliiton ulkopuolinen suhde. Hän oli myös poikkeuksellisen hyvä sängyssä.
Kommentit (7)
Tiedän isomunaisen (ex) joka oli kova pettämään. Mutta tiedän myös pari pienimunaista, joilla on helvetin kova halu tehdä "valloituksia" en tiedä kompensoiko ne sitten näitä puuttuvia senttejä "kaadoilla" tai ainaki yrityksillä..
..muna ei ole niinkään iso, mutta se tatti, se tatti, se on sellainen, että kaikki naiset ovat äimistyneet sen nähdessään. Klunssi on tennispallon kokoinen, ja se vaihtaa väriä kasvaessaan ja kovettuessaan. Sitten ei enää muuta tarvitakaan. Nainen kun sanoo että,,ohh ohh,, niin on pakko kysäistä, haluaako hän maistiaiset. En minä sitä pettämismielessä tee, ihan vaan annan naisille erilaisen tuntemuksen....ja minulle se on pelkkä kullin ujutus. Paksuus eroa on sen verran, että aina kuuluu selvä ploksahdus, kun terska pääsee sisälle.
Ei se koosta ole kiinni, pahvit. Ongelma on siinä, että parisuhteessa eläminen käy tylsäksi, seksielämä siinä jos mikä käy tylsäksi joten - eipä se munan koosta ole kiinni kun mies alkaa ihan luontaisesti muita katselemaan ;-)
kun nainen on tiukka, on mukava kuulla siitä muiltakin miehiltä ;)
Itse olen normaalikokoinen ja muutenkin normaali eli käyn vieraissa aina kun paikka tulee.
Mutta tuo kuvaus oli kyllä huippu... Siinä oli munaa!
M41
pieni pippeli, mutta aina se on valmis yrittämään parhaansa. Kaikki ajat, paikat ja tilaisuudet käy. Sitä on imetty ostarin parkkihallissa, uitettu työkaverin vaossa pikkujouluhipoissa, taloyhtiön siivooja sitä kumihanskoilla puristellut. jne jne..
Sehän menee silleen, että maasta se pienikin ponnistaa.
kyl se on luonteesta kiinni.sun kohalle vaan sattu ne kaikki kolme.