Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikaista apua pliis, mikä auttaa PMS-raivoon?

Vierailija
11.12.2009 |

suklaa on poissuljettu kun laihdutan. Mä oon ihan kiehumispisteessä jokaisesta pikkuasiasta...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

apuna on soijaproteiinivalmiste. Ja yllättäen olen huomannut, että mun pms-oireet ovat lähes hävinneet! En tiedä johtuuko yleisestä tyytyväisyyden lisääntymisestä laihtumisen myötä, vaiko tuosta ko. valmisteesta. Soijassahan on luontaista estrogeeniä.

Vierailija
2/10 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa jonkin verran

Vierailija
4/10 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta saa apua!mulla on kuukaudesta 2 viikkoa niin, et perhe

saa kärsiä ja itselle ei mahda mitään, joka asia ärsyttää

Vierailija
5/10 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttoi.

Vierailija
6/10 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalsium..ne ovat (ilmeisesti?) auttaneet mulla vähän. Liikunta myös, mutta kun tuntuu että meidän elämäntilanteessa ei juuri ikinä ehdi lähteä esim. kunnon lenkille vaikka mieli tekisi.. :(

Tuota soijaa pitäisi ehkä kokeilla myös..missä muodossa syötte sitä?

Vierailija
7/10 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus luontaistuotekaupasta jotain tippoja, minkä piti tasata jonkin verran. Oli niistä ehkä vähän apua. En muista nimeä, mutta kaupantäti osannee kertoa mistä valmisteesta on kyse.

Nyt hormonikierukan kanssa ei ole tarvinnut mitään. Ennen olin suorastaan pms-hirviö

Vierailija
8/10 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetillisten oireiden vuoksi. Auttoi! Eri asia, jos ei olisi perhettä, mutta miehen ja lasten ei tarvitse kyllä pätkääkään kärsiä minun kuukautiskiertoni takia.

Vierailija
9/10 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisypillerit, raskaus( oli kyllä niitä muita hormonikohtauksia, mutta ei raivoa), avioerokin helpotti. Ei typerää miestä, jonka typeryys jostain syystä kohoaa huippuunsa tiettyinä päivinä kuukaudessa

Vierailija
10/10 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sai hormooni kierukka raivon partaalle ja se raivo loppu heti, kun sen poistin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä