Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua itkettää, haluan tän talon!!!!!!

Vierailija
11.12.2009 |

http://www.kiinteistomaailma.fi/kohdenumerohaku.html?portal=km&itemcode…

Mun unelmien talo ois just tollanen!! Mut mistä sais siihentarvittavat 1,4 miljoonaa... :(

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sisustus tuntuu persoonattomalta, rahalla saa paljon mielenkiintoisempaakin sisustusta.

Vierailija
22/45 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan tuollaiseen varaa. Ei siis mikään "tavisten" talo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään niillä, jotka tulevat tähän kommentoimaan "ihan ok talo, voisin ottaa" :D Eli ensimmäisenä mielessä, että talo nyt on ihan siedettävä, muttei kuitenkaan tarpeeksi hyvä itselle. Menee vielä ap:n rikkauksien perään vonkumistakin pahemmaksi tuo lähestymistapa :D

Vierailija
24/45 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tätä viime viikolla(?) tai ihan tässä joskus puitiin täällä. AP kauppaa jälleen taloaan täällä ovelasti naamioituneena köyhäksi.

Vierailija
25/45 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian ällöä joka kuvassa! :)

Ihan oikeestiko viihtyisit jos koko etupihan vie suihkulähde ja sen ympärillä hirvaat pihavalot?

Ja yksi kuva esitteli ihan ulko-ovea.. :)

Minusta kannattaa hankkia ihana talo ja lähteä remppaamaan sitä: kellariin vaan leffaluola ja kuntolaitteita.

Toi kaikki roju lähtee joka tapauksessa. Sun pitää vaan nähdä metsä puitta: ei paha.

Kuka tahansa voi rakentaa pihaansa suihkulähteen ja laittaa ties mitä puita ja lamppuja.

En ottaisi tota.

Vierailija
26/45 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tätä viime viikolla(?) tai ihan tässä joskus puitiin täällä. AP kauppaa jälleen taloaan täällä ovelasti naamioituneena köyhäksi.

pyyntihintaan, kun talo ei mene kaupaksi.

Ehkä muutama satanen ilmaa tuossa, varsinkin, kun noin äveriäs ostaja halunnee yleensä myös enemmän kuin 1400 neliön perustontin.

Vierailija
27/45 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaan vaikuttaa sekin että on jollain alueella.

Luultavasti toi on hulppeaa aluetta.

Ei sinänsä että talo olisi kovin kaksinen: onhan se iso mutta halvemmalla saa jostain toisaaltakin.

Ja entistä halvemmalla kun sulla on ihan perusasiat: hyvä talo ja tontti. Niistä lähtee rempat liikkeelle ja nostatte arvoa.

Ei tartte miljoonaa..

29

Vierailija
28/45 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään niillä, jotka tulevat tähän kommentoimaan "ihan ok talo, voisin ottaa" :D Eli ensimmäisenä mielessä, että talo nyt on ihan siedettävä, muttei kuitenkaan tarpeeksi hyvä itselle. Menee vielä ap:n rikkauksien perään vonkumistakin pahemmaksi tuo lähestymistapa :D

Että joku vaan aidosti ei voi pitää tuollaisesta talosta, oli siihen sitten rahaa vai ei? ;-) Oletko kenties tuon talon omistaja? :D

Vierailija
29/45 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ettei meillä ole kuntosalia eikä elokuvateatteria ja pihakivetys on tekemättä.

Eli joskus tulevaisuudessa meidänkin talo on tuollainen.

Ihan tavallisia ihmisiä ollaan. Velkaa on 140.000€, talon rakentaminen maksoi 225.000€.

Vähän kerrallaan taloa sisustamme. Ostan kirppareilta halpoja huonekaluja ja kunnostan ne.

Ostan alekoreista sisustustuotteita ja opettelen itse ompelemaan verhoja ja päiväpeittoja.

Ei unelmiaan kannata haudata. Rikastuminen on epätodennäköistämeistä useimmilla, mutta kyllä kauniin kodin voi jokainen saada, on vain keksittävä itse ne keinot, turha valmista on kenenkään odottaa.

Itse olin n. 25v. sinkku, kun asuin pienessä huonokuntoisessa vuokrakaksiossa ja tein pienipalkkaista osa-aikatyötä. Rahaa ei ollut oikeistaan mihinkään niin haaveilin omasta kodista, se oli ilmaista. Haaveissa oli rivarikaksio. Säästin pienestä tilistäni niin paljon kuin vain pystyin, iltaisin pyörittelin budjettia ja koitin etsiä säästökohteita. Kaikki säästöt laitoin ASP-tille.

29v. tapasin mieheni ja sain kokoaikaisen työnkin, pienipalkkainen tosin sekin.

Ostimme yhdessä asunnon, rivarikolmion. Omarahoitusosuus oli minun säästämäni rahat.

5 vuotta asuimme siinä ja rakensimme sitten omakotitalomme.

Edelleen meillä on pienet tulot ja perhekin on nyt iso, silti asumme unelmiemme taloa.

Vierailija
30/45 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin heti noi kiveykset. Eli juuri tosta pihasta ja sen laittamisesta oli juttu jossain lehdessä.

Vierailija
31/45 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi ainakaan jälkeenpäin väittää ettei olis kerrottu että on homeessa

Vierailija
32/45 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisessa saisi olla naapuri kiinni niinkuin nyt on.

Harmi.

Vierailija
33/45 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisi?? Rahalla saa ja hevosella pääsee... siltä se vähän näytti. Todella kaunis sisustus, viehättäviä yksityiskohtia mutta kuin suoraan sisustusliikkeestä. Ei yhtään vanhaa tavaraa joka kertoisi perheen tarinaa, ei mitään historiaa eikä persoonaa pelissä. Kuka tahansa voi kävellä kauppaan sisään ja sanoa sisustussuunnittelijalle: kantakaa tuosta kamat sisään, minä maksan.

Meillä on lähes samankokoinen talo (as.pa 235m2) mutta en ikinä haluaisi noin persoonatonta kotia. Lisäksi en pidä noin jenkkityylisestä puutalosta enkä tuosta väkisin lisätystä kellarista. Nostaa talon liian korkealle jotta se näyttäisi mittasuhteiltaan kauniilta. Eikä nuo naapurit 5m päässäkään lisää haluttavuutta. Ja sitten on vielä materiaaleista tingitty, makkareissa on laminaattia. Jos tekee noin kalliin niin käyttäisi edes kunnon materiaaleja!

Mielummin pidän uuden kivitalomme tuplakokoisella tontilla...Meille myös itse rakentamiseen osallistuminen on äärimmäisen tärkeää, silloin talo on todella oma.

Vierailija
34/45 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi ainakaan jälkeenpäin väittää ettei olis kerrottu että on homeessa

Vierailija
35/45 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaan vaikuttaa sekin että on jollain alueella.

Luultavasti toi on hulppeaa aluetta.

29

ei ole mitään hulppeaa aluetta :D

Vierailija
36/45 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä lasten kanssa. Mun mielestä tuo ei ollu mitenkään kodikas ja kuka tuota jaksaa siivota? Olisin varmasti onnellisempi pienemmässä, ja kodikkaammaassa ok-talossa. Mutta ostakaa ihmeessä tuo talo niin voitte ystäville ylpeillä kuinka hieno talo teillä on.

Ja sitäpaitsi, tuo oli aivan liian valkoinen sisältä. Tulisin hulluksi.

Vierailija
37/45 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisinkin!

Sisustus oli minunkin makuuni hiukan liian kiiltokuvamainen, mutta eihän ne kalusteet tulekaan mukana, puhuin talosta! En tosin tunne aluetta, mut kyllä mulle kelpaisi tollanen talo vähän huonommaltakin alueelta!!

En yhtään ihmettele jos tätä taloa on täällä puitu aikaisemminkin, on se sen verran näyttävä. Ehkä on muitakin kuin minä jotka tippa linssissä välillä katsovat oikotieltä sellaisia taloja mitä eivät ikinä voi saada.

Muuten, muistaisin että täällä palstalla ruodittiin joku aika sitten taloa joka oli myynnissä ja jossa oli täysin valkoinen sisustus. Olikohan se tämä: http://www.iltasanomat.fi/asuminen/uutinen.asp?id=1573369

ap (edelleen kateellinen kyynel silmässä, nyt lohtusiideri edessä ja mies passitettu lasten kanssa ulos että saan rauhassa tiirailla taloja netistä!! :/ )

Vierailija
38/45 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele itsesi pesemässä noista valkoisista portaista kuolaa/pulautusta/kakkaa/räkää/oksennusta.

Kuvittele, kuinka lapsella pää halkeaa kun lyö päänsä noihin lukuisiin takanreunuksiin.

Kuvittele, miten et voi päästää lapsia pihalle kun altaisiin on vaara hukkua.

Kuvittele löytäväsi juopuneen nuoren ruumis uima-altaastasi.

Kuvittele että kun olet saanut imuroitua talon, saat aloittaa uudestaan alusta.

Vierailija
39/45 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin ottaa tuollaisen talon katsomatta sen tarkemmin miltä se sisältä näyttää. Kyllä se nyt vuokrakaksion voittaa mennen tullen. En ehkä haluaisi sitä niin, että olisin siellä miehen kanssa, ja koko ajan saisi pelätä, milloin tulee ero ja talo menee, ja päätyisi olemaan yhdessä vain talon takia. Voisin mielellään asua tuommoisessa vaikka yksinkin. Pääasia, että on tilaa.

Vierailija
40/45 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä talossa ei ole reunoja ja missä talossa ei voi käydä siivoojaa jne jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi