Mua itkettää, haluan tän talon!!!!!!
http://www.kiinteistomaailma.fi/kohdenumerohaku.html?portal=km&itemcode…
Mun unelmien talo ois just tollanen!! Mut mistä sais siihentarvittavat 1,4 miljoonaa... :(
Kommentit (45)
No oma sisustushan sen ratkaisisi, piha vähän mauton, eka lähtis suihkulähde ja se typerä kaari
Missä talossa ei ole reunoja ja missä talossa ei voi käydä siivoojaa jne jne.
Minulle tulee näistä keskusteluista aina mieleen, että taitaa olla aika paljon kateellisia. Niinhän ne toiset väittää, että on kiva asuan Mellunmäessä, kun on hyvät yhteydet. Ja Toyota on paljon kivempi auto, kun siihen saa varaosat nopeammin kuin Jaguariin. Ja Mäkkärillä on kiva käydä syömässä, kun ruoka tulee joutuisasti. Kuka nyt haluaisi istua yhden tai kahden tähden Michelin ravintolassa odottelemassa alkupaloja ja nauttimassa viiniä...
Minkähänlaisessa pehmustetussa paikassa 44 perhe asuu?
ja vielä lasten kanssa. Mun mielestä tuo ei ollu mitenkään kodikas ja kuka tuota jaksaa siivota? Olisin varmasti onnellisempi pienemmässä, ja kodikkaammaassa ok-talossa. Mutta ostakaa ihmeessä tuo talo niin voitte ystäville ylpeillä kuinka hieno talo teillä on. Ja sitäpaitsi, tuo oli aivan liian valkoinen sisältä. Tulisin hulluksi.
Eiköhän valtaosa ihmisistä osta talon omaksi ilokseen.
Lisäksi sisustusta voi muuttaa. Ei kaiken tarvitse olla valkoista.
Laittakaa nyt malliksi mikä olisi teidän unelmienne talo, jotka tämän niin täysin tyrmäätte.
ostaisin talon, mutta mielestäni se on noin huonomaineisella alueella - Vantaalla! - ylihinnoiteltu.
Jos on yli miljoona rahaa laittaa taloon pk-seudulla, ei takuulla halua muuttaa Vantaalle vaan Helsinkiin tai Espooseen. Muille kuin pk-seutulaisille tiedoksi, että Vantaa on huonossa mainessa syystä ja tuo Myyrmäki yksi pahimmista alueista. Vantaalaisten keski-ansiot, rikostilastot, palvelut ja mm. lukioiden taso ovat huomattavasti Espoota ja Helsinkiä surkeammat. Siksi kalliimmat asunnot eivät tee siellä kauppaansa.
Sijoitusvinkkinä, älä osta yli 500.000 euron asuntoa Vantaan rajojen sisäpuolelta!
Voisinpa hyvinkin asettua asumaan. Olisi meille tilaakin riittävästi. Meillä on kyllä itselläkin ihan kaunis koti ja tilaa kohtuullisesti (reilu 200 neliötä) ja sisustamisessakin olen päässyt toteuttamaan itseäni ja perheen mielitekoja.
Tuo voisi sitten olla seuraava askel. Suomen kodiksi ja kesäpaikaksi.